Пропустити навігацію

Консультації для громадян Тернопільщини у телефонному режимі

«Пряма» телефонна лінія – це сучасна і ефективна форма взаємодії з громадянами Тернопільщини, котрі отримують фахові індивідуальні консультації у зручний час, без черг та особистого відвідування Фонду. Така форма комунікації є надзвичайно актуальною в умовах пандемії коронавірусу, тому спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області систематично проводять прямі телефонні лінії для жителів Тернопільщини.

На запитання додзвонювачів відповідали фахівці сервісних центрів у Борщеві, Чорткові, Збаражі та Бучачі.

Громадян найбільше цікавили такі актуальні питання: перерахунок пенсій військовослужбовцям, учасникам бойових дій та постраждалим учасникам Революції Гідності, також питання перерахунків пенсійних виплат із 01 липня 2021 року у зв’язку із зміною прожиткового мінімуму, підвищення мінімального розміру пенсій по інвалідності внаслідок Чорнобильської катастрофи, як змінити спосіб отримання пенсії з поштових відділень на банківські установи та який необхідний стаж для виходу на пенсію за віком у 2021 році. Також спеціалісти Фонду інформували додзвонювачів про поетапне впровадження електронної форми листків непрацездатності, які сформовані на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

1 1 - Консультації для громадян Тернопільщини у телефонному режимі

2 1 - Консультації для громадян Тернопільщини у телефонному режимі

background Layer 1