Пенсійні роз’яснення у телефонному режимі для жителів Тернопільщини
Спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області для ефективної взаємодії із жителями краю систематично проводять «прямі» телефонні гарячі лінії, які дають можливість громадянам отримати фахові індивідуальні консультації у зручний час, без черг та особистого відвідування Фонду.
На запитання додзвонювачів відповідали працівники сервісних центрів у Гусятині, Кременці, Козові та Заліщиках.
Фахівці Фонду отримали чимало дзвінків від військовослужбовців, осіб з інвалідністю I групи та громадян, визнаних особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи I категорії. Кожен знайшов відповіді на свої питання, які стосувались підвищення пенсій, встановлених з 01 липня, зміни способу отримання пенсії з поштових відділень на банківські установи та який необхідний стаж для виходу на пенсію за віком у 2021 році.
Також спеціалісти Фонду інформували додзвонювачів про поетапне впровадження електронної форми листків непрацездатності, які сформовані на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.