Пропустити навігацію

Жителі області отримують консультації щодо пенсійного забезпечення у телефонному форматі

«Пряма» телефонна лінія – це сучасна і ефективна форма взаємодії з громадянами Тернопільщини, котрі отримують фахові індивідуальні консультації у зручний час, без черг та особистого відвідування Фонду. Така форма комунікації є надзвичайно актуальною та безпечною в умовах пандемії коронавірусу, тому спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області систематично проводять прямі телефонні лінії для жителів Тернопільщини.

Чергові прямі телефонні лінії відбулися для жителів Ланівців, Підволочиська, Теребовлі та Тернопільського району.

Фахівці Фонду отримали чимало дзвінків від військовослужбовців, осіб з інвалідністю I групи та громадян, визнаних особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи I категорії. Кожен знайшов відповіді на свої питання, які стосувались підвищення пенсій, встановлених з 01 липня, зміни способу отримання пенсії з поштових відділень на банківські установи та який необхідний стаж для виходу на пенсію за віком у 2021 році.

Також спеціалісти Фонду інформували додзвонювачів про поетапне впровадження електронної форми листків непрацездатності, які сформовані на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

7777 - Жителі області отримують консультації щодо пенсійного забезпечення у телефонному форматі

background Layer 1