Пропустити навігацію

Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі

Проведення прямих телефонних «гарячих ліній» є однією з найефективніших форм взаємодії із жителями Тернопільської області, які отримують фахові індивідуальні консультації у зручний для них час. Такий формат роботи є доволі зручним, адже додзвонювачам не потрібно звертатися за наданням консультацій до працівників Фонду.

В черговий раз спеціалісти сервісних центрів провели прямі телефонні «гарячі лінії» для мешканців міст Лановець, Підволочиська, Теребовлі та населених пунктів Тернопільського району.

У переважній більшості, додзвонювачі цікавились питаннями щодо призначення різних видів пенсійних виплат, їх перерахунку, переваг одержання пенсій через банківські установи, необхідного стажу для оформлення пенсії по інвалідності та порядку проведення їх перерахунків працюючим пенсіонерам.

Окрім цього, спеціалісти відділів обслуговування громадян надали роз’яснення додзвонювачам стосовно чинників, які впливають на розмір пенсії, а також наголосили на негативних наслідках отримання заробітної плати у «конвертах» найманими працівниками.

Також фахівці сервісних центрів отримали чимало запитань від жителів Тернопільської області щодо введених електронних трудових книжок та листків непрацездатності. Спеціалісти відділів обслуговування громадян інформували додзвонювачів, що скористатися такими послугами може кожен з них за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України. Користувач в особистому кабінеті, за допомогою електронного підпису може самостійно переглянути сплату страхових внесків роботодавцем та інформацію про зарахування страхового стажу. Перевагою таких сервісів є те, що за умови втрати оригіналів документів, дані особи про її трудову діяльність будуть збережені в електронній системі Пенсійного фонду України.

Численні телефонні дзвінки від жителів міст та населених пунктів Тернопільщини свідчать про те, що спілкування у такому форматі відповідає сучасним потребам і дає можливість оперативно отримувати відповіді на поставлені запитання від фахівців у галузі пенсійного страхування, не відвідуючи відділи обслуговування громадян.

2222 - Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі

2pryama - Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі

background Layer 1