Пропустити навігацію

Прямі телефонні лінії – зручна дистанційна форма спілкування з населенням

Керівництво Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області постійно проводить прямі телефонні «гарячі лінії» для населенням з метою ефективної комунікації, надання кваліфікованих консультацій та роз’яснень щодо пенсійного страхування.

В черговий раз на дзвінки жителів Тернопільщини відповідала заступник начальника Головного управління Галина Скрепецька. Проведення прямих телефонних «гарячих ліній» є можливістю для громадян у зручний спосіб особисто дізнатися вичерпну інформацію на важливі та нагальні запитання.

У ході спілкування в телефонному форматі фахівець Фонду надала додзвонювачам консультації щодо останніх змін в пенсійному законодавстві. Найбільше запитань стосувалися доплат для пенсіонерів у 2021 році, умов виходу на пенсію при недостатній кількості страхового стажу, порядку перерахунку пенсійних виплат працюючим пенсіонерам та зміни способу виплати пенсій при переведенні їх із поштового відділення на банківську установу. Також громадяни цікавилися питаннями щодо умов зарахування до стажу роботи періоду перебування у відпустці по догляду за дитиною та можливістю самостійно контролювати роботодавця щодо сплати ним страхових внесків тощо.

Галина Скрепецька звернула увагу додзвонювачів на те, що отримати чимало важливої інформації можна за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Він дає можливість кожному зареєстрованому користувачу переглянути свої дані в особистому кабінеті, зокрема, електронну трудову книжку, листки непрацездатності; скористатися онлайн-сервісом «Автоматичне призначення пенсії», який дозволяє майбутньому пенсіонеру завчасно подати всі необхідні документи для призначення пенсійних виплат без необхідності звернення та особистого відвідування відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Головного управління.

Велика кількість дзвінків громадян на пряму телефонну «гарячу лінію» свідчить про те, що спілкування у такому форматі є безпечним та зручним, особливо в період пандемії COVID-19, адже дає можливість кожному отримати кваліфіковані відповіді та роз’яснення, не відвідуючи відділи обслуговування громадян (сервісні центри) особисто.

Skrepetska 768x1024 - Прямі телефонні лінії – зручна дистанційна форма спілкування з населенням

background Layer 1