Фахівці Фонду Тернопільщини продовжують консультувати громадян у телефонному режимі
Для створення доступних умов для отримання актуальної інформації працівники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) Тернопільської області проводять консультації для населення у телефонному режимі. Така форма спілкування є найбільш безпечною в умовах погіршення ситуації із захворюванням на коронавірусну інфекцію COVID-19. Громадяни можуть отримати фахові відповіді на поставлені запитання, а також консультації не виходячи з дому і не наражаючи себе на небезпеку.
Чергові прямі телефонні «гарячі лінії» щодо останніх змін в пенсійному законодавстві провели фахівці Фонду для жителів міст Бережан, Зборова, Монастириська та Тернополя.
Мешканці Тернопільської області у переважній більшості цікавилися запитаннями щодо змін у чинному законодавстві у сфері пенсійного забезпечення, розміром пенсійних виплат залежно від страхового стажу та заробітної плати з якої сплачено єдиний соціальний внесок на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування тощо. Додзвонювачів також інформували, що страховий стаж можна «докупити». Спеціалісти відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) відповіли на усі поставлені запитання та надали мешканцям населених пунктів інформацію щодо введених електронних листків непрацездатності, які є підставою для встановлення факту тимчасової непрацездатності працівника та звільнення його від виконання роботи на період встановлений сімейним лікарем. Також фахівці Фонду наголосили, що оплата перших п’яти днів тимчасової непрацездатності здійснюється за рахунок коштів установи в якій працює особа, а оплата наступних днів тимчасової непрацездатності здійснюється за рахунок коштів Фонду соціального страхування.
Разом з тим, працівники сервісних центрів під час спілкування ознайомили жителів Тернопільщини з онлайн-сервісами Фонду, а саме: «Пенсійним калькулятором», «Електронною трудовою книжкою» та «Автоматичним призначенням пенсії за віком» тощо. Вони пояснили додзвонювачам як авторизуватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, щоб мати змогу самостійно контролювати нараховану заробітну плату, сплату страхових внесків роботодавцем та отримати необхідні довідки з QR-кодом.
Дистанційні форми комунікації наразі є головними засобами зв’язку для оперативного вирішення важливих питань. Саме тому працівники Головного управління активно їх використовують у роботі, зокрема, наданні роз’яснень та консультацій під час проведення прямих телефонних «гарячих ліній» для населення Тернопільської області.