Пропустити навігацію

Керівництво Головного управління консультує громадян під час прямих телефонних «гарячих ліній»

Жителі Тернопільщини мають змогу отримати кваліфіковані консультації та відповіді на запитання у сфері пенсійного страхування від фахівців Фонду у телефонному режимі.  Пряма телефонна «гаряча лінія» — це сучасний та зручний спосіб комунікації з мешканцями Тернопільської області, що надає можливість оперативно отримувати якісні роз’яснення щодо актуальних питань, без черг та особистого відвідування відділів обслуговування громадян (сервісних центрів).

В черговий раз на прямому телефонному зв’язку із жителями Тернопільщини був начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області Ігор Москалик. 

Під час прямої телефонної «гарячої лінії» в переважній більшості додзвонювачі цікавилися питаннями щодо зміни способу виплати пенсій при переведенні їх із поштового відділення на банківську установу, необхідного стажу для виходу на пенсію по віку та інвалідності, проведення перерахунків пенсій працюючим пенсіонерам та зарахування стажу при здійсненні підприємницької діяльності тощо. Разом з тим, громадяни цікавилися перевагами впровадження електронного документообігу, зокрема, електронних листків непрацездатності та пенсійного посвідчення.

Ігор Москалик відповів на усі поставлені запитання та надав громадянам інформацію про можливість самостійно здійснювати контроль за сплатою страхових внесків роботодавцем та нарахуванням заробітної плати. Також начальник Головного управління інформував додзвонювачів про те, що вони можуть дізнатися свій страховий стаж самостійно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. За допомогою цього ресурсу зареєстрована особа може самостійно знайти необхідні дані щодо заяви на автопризначення пенсії, способу вирахування майбутньої пенсії, а також переглянути список банків, уповноважених на виплату пенсій.

Керівник Головного управління довів до відома мешканців Тернопільської області, що електронний документообіг та дистанційне отримання інформації мають набагато більше переваг, ніж традиційні, адже дають можливість кожному оперативно вирішувати нагальні питання та отримувати потрібні документи онлайн.

Проведення таких прямих телефонних «гарячих ліній» дає можливість детальніше ознайомити додзвонювачів із роботою Фонду та відповісти на нагальні питання, які турбують більшість населення нашої області.

1 20 - Керівництво Головного управління консультує громадян під час прямих телефонних «гарячих ліній»

background Layer 1