Фахівці Фонду провели чергові прямі телефонні «гарячі лінії»
Інформування населення з важливих питань соціального страхування та пенсійного забезпечення, надання мешканцям індивідуальних роз’яснень — одне з головних завдань у роботі Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільської області. Спеціалісти Фонду постійно здійснюють консультування громадян у зручному телефонному режимі.
Такий формат роботи на сьогодні є найбільш актуальним, адже жителі населених пунктів Тернопільщини мають змогу отримати кваліфіковані роз’яснення щодо чинного законодавства у сфері соціального страхування та пенсійного забезпечення, не виходячи з дому. Чергові прямі телефонні “гарячі лінії” було проведено для мешканців міст Кременця, Заліщиків, а також селищ міського типу Гусятина та Козової.
Більшість додзвонювачів цікавилися питаннями щодо порядку призначення пенсійних виплат, їх перерахунку, зміни способу отримання пенсії з поштового відділення на банківську установу та необхідного страхового стажу для виходу на пенсію за віком у 2021 році тощо.
Під час проведення прямих телефонних «гарячих ліній» фахівці Фонду повідомили громадянам про переваги використання вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Кожен з них з його допомогою через особистий кабінет може швидкого та зручно вирішити будь-які важливі питання самостійно, без звернення у відділи обслуговування громадян (сервісні центри). Вони також зосередили увагу громадян на онлайн-сервісі «Автоматичне призначення пенсії за віком», який дозволяє подати усю необхідну для призначення пенсії інформацію заздалегідь, без будь-яких часових обмежень. Людина може вказати додаткову та перевірити вже наявну інформацію про себе, завантажити сканкопії необхідних документів та відповідно заповнити анкету.
Працівники Головного управління акцентували увагу на тому, що такий формат взаємодії із Фондом є зручним та відповідає сучасним потребам, а головною перевагою електронних сервісів вебпорталу є отримання доступу до інформації та зменшення ризику втрати даних.
Громадяни, які зателефонували до працівників сервісних центрів під час прямих телефонних “гарячих ліній”, отримали вичерпні відповіді на поставлені запитання. Головне управління в умовах епідемії коронавірусної інфекції COVID-19, з метою запобігання її поширенню, рекомендує жителям населених пунктів Тернопільської області звертатись за необхідними консультаціями у телефонному режимі.