Пропустити навігацію

Прямі телефонні «гарячі лінії» – швидке та якісне отримання відповідей на поставлені запитання щодо пенсійного страхування

Кваліфіковані консультації та роз’яснення з питань пенсійного страхування та електронних послуг Пенсійного фонду України отримали мешканці міст Теребовлі та Шумська, а також селищ міського типу Гусятина та Козови. Спілкування у телефонному режимі надає можливість жителям Тернопільської області отримати відповіді від працівників Головного управління на поставленні запитання.

 «Як укласти договір про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування?; чи необхідно звертатися працюючим пенсіонерам із заявою про перерахунок пенсійних виплат до органів Фонду?; який необхідний стаж для виходу на пенсію багатодітних матерів та матерів дітей з інвалідністю з дитинства?; кому будуть перераховані пенсійні виплати з 01 грудня 2021 року?», – на ці та ряд інших запитань надали відповіді додзвонювачам спеціалісти Головного управління під час проведення прямих телефонних «гарячих ліній».

Також жителі Тернопільщини цікавилися тим, як здійснити доплату до мінімального страхового внеску за попередні періоди. На що фахівці Фонду зазначили,  що відповідно до Закону України від 09 липня 2003 року №1058-IV “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” страховий стаж обчислюється у місяцях і неповний місяць роботи, якщо застрахована особа підлягала загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць внесків є не меншою за мінімальний розмір. Якщо ж цей розмір внеску менший, такий період може зарахуватися як повний місяць за умови відповідної доплати до суми страхових внесків таким чином, щоб загальна сума сплачених коштів за відповідний місяць була не меншою ніж мінімальний страховий внесок.

Чимало запитань  від населення області надійшло щодо електронних сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема таких послуг як «Пенсійний калькулятор», що дає змогу прорахувати розмір своєї майбутньої пенсії за віком; «Електронна трудова книжка», яка зберігатиме дані про трудову діяльність особи в електронному форматі та надасть змогу призначити особі пенсію при настанні пенсійного віку – автоматично, без особистого звернення та «СМС-інформування» за допомогою якого, органи Фонду інформують про призначену чи перераховану пенсію, дату виплати пенсії, сплату роботодавцем страхових внесків тощо.

Разом з тим, фахівці відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) акцентували увагу громадян, які зателефонували до Головного управління на зручності використання мобільного додатку «Пенсійний фонд», який надає доступ до інформації, яка міститься в електронній обліковій картці соціального страхування, відомостей про заробітну плату, інформації щодо зарахування страхового стажу, а також до Електронного реєстру листків непрацездатності тощо.

pryami liniyi - Прямі телефонні «гарячі лінії» – швидке та якісне отримання відповідей на поставлені запитання щодо пенсійного страхуванняpryami liniyi 2 1024x765 - Прямі телефонні «гарячі лінії» – швидке та якісне отримання відповідей на поставлені запитання щодо пенсійного страхування

background Layer 1