Пропустити навігацію

Пряма телефонна «гаряча лінія» – зручна форма спілкування

Для покращення комунікації із громадянами керівництво Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області проводить прямі телефонні «гарячі лінії» під час яких надає місцевому населенню кваліфіковані консультації та роз’яснення.

В черговий раз на запитання громадян відповідала заступник начальника Головного управління Галина Скрепецька.

Найбільше запитань від додзвонювачів надійшло щодо перерахунку складових пенсійних виплат з 01 грудня 2021 року, які базуються на розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність; перерахунку надбавки, призначеної відповідно до Закону України «Про донорство крові та її компонентів»; перерахунку пенсійних виплат непрацюючим пенсіонерам, які мають 65 років і більше.

Також громадяни цікавилися переліком необхідних документів для призначення різних видів пенсій, зміною способу її виплати з поштового відділення на банківську установу, перевагами використання електронного пенсійного посвідчення та можливістю входу на Портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Місцеве населення також інформували щодо порядку проведення стаціонарного прийому у відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) Головного управління в умовах пандемії коронавірусної інфекції COVID-19.

Галина Скрепецька надала кваліфіковані відповіді на усі запитання та в ході спілкування наголосила жителям Тернопільщини на можливості отримання необхідної інформації дистанційно, через Портал електронних послуг Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису або з використанням будь-якої банківської картки.

Вона також рекомендувала використовувати такі сервіси як «Електронна трудова книжка» та «Автоматичне призначення пенсії», що надасть можливість при досягненні необхідного пенсійного віку призначити виплату особі автоматично, без потреби особистого звернення до сервісних центрів.

IMG 0810 961x1024 - Пряма телефонна «гаряча лінія» – зручна форма спілкування

background Layer 1