Пропустити навігацію

Отримуйте фахові консультації у телефонному режимі

Чергові прямі телефонні «гарячі лінії» провели фахівці відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) міст Кременця, Заліщиків, Монастириської, Підгайців та Тернопільського району. Така форма спілкування зручна та доступна для всіх, адже зателефонувати на «гарячу лінію» можна в будь-якому зручному місці.

Більшість додзвонювачів цікавилися переліком необхідних документів для призначення пенсії; стажем для отримання пенсійних виплат по інвалідності; умовами виходу на пенсію багатодітних матерів та матерів дітей з інвалідністю з дитинства; визначенням розміру пенсії по втраті годувальника, встановленням щомісячної компенсаційної виплати  громадянам у віці від 75 років і старших; порядком виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії; зарахуванням стажу особам, які здійснюють підприємницьку діяльність, а також перерахунком пенсійних виплат з 01 грудня поточного року.

Разом з тим, фахівці Фонду інформували громадян щодо залежності розміру пенсії від величини страхового стажу та заробітної плати, з якої були сплачені страхові внески на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та переваг отримання пенсійних виплат через банківські установи.

Спеціалісти Головного управління також повідомили громадянам про можливість отримати необхідну інформацію та послуги через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Адже, використовуючи у повсякденному житті онлайн-сервіси, кожен може перевірити нарахований страховий стаж, розмір заробітної плати, достовірність інформації, наведеної в електронній трудовій книжці та підключити «СМС-інформування», за допомогою якого органи Фонду повідомляють про призначення чи перерахунок пенсії, її дату виплати та сплату роботодавцем страхових внесків.

1 1 - Отримуйте фахові консультації у телефонному режимі

2 1 - Отримуйте фахові консультації у телефонному режимі

background Layer 1