Пропустити навігацію

Пряма телефонна «гаряча лінія» – дієвий спосіб комунікації з громадяними

Упродовж години на прямому телефонному зв’язку із громадянами перебував заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області Володимир Івахов.

Основними питаннями що надходили від жителів Тернопільщини були перерахунки пенсій з 01 грудня 2021 року у зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати, зокрема пенсійних виплат непрацюючим пенсіонерам, які мають 65 років і більше (за наявності стажу роботи 30 років у жінок і 35 років у чоловіків).

Разом з тим, громадяни цікавилися порядком виплати недоотриманої пенсії та допомоги на поховання, зміною способу виплати пенсії при переведенні її отримання із поштового відділення на банківську установу, збільшенням надбавки з 01 грудня 2021 року донорам крові, умовами призначення пенсії на пільгових умовах, а також перевагами використання електронного пенсійного посвідчення.

Володимир Івахов під час телефонних консультацій наголошував додзвонювачам про взаємодію онлайн – через Портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Сервіс надає можливість проводити постійний контроль за даними, що впливають на пенсійні права громадян та отримувати дистанційно послуги, які раніше вимагали особистого звернення.

1 3 - Пряма телефонна «гаряча лінія» – дієвий спосіб комунікації з громадяними

background Layer 1