Пропустити навігацію

Продовжуємо консультувати жителів Тернопільщини у телефонному режимі

З метою забезпечення громадян актуальною та важливою інформацією спеціалісти Головного управління регулярно проводяться прямі телефонні «гарячі лінії». Кваліфіковані консультації та роз’яснення у сфері пенсійного забезпечення в черговий раз отримали мешканці міст Бережан, Збаража, Лановець та селища міського типу Козової.

Додзвонювачі цікавились питаннями щодо призначення різних видів пенсійних виплат, необхідного стажу для оформлення пенсії по інвалідності та умов виходу на пенсію на пільгових умовах працівників з особливо шкідливими та важкими умовами праці та порядку отримання пенсійних виплат за довіреністю. Разом з тим, фахівці надали консультації щодо залежності розміру пенсійних виплат від страхового стажу та заробітної плати, з якої було сплачено страхові внески тощо.

Окрім того, від громадян надійшли запитання щодо проведених перерахунків пенсійних виплат з 01 грудня поточного року, зміни способу отримання пенсій при переведенні їх із поштового відділення на банківську установу та зарахування стажу при здійсненні підприємницької діяльності тощо.

У ході спілкування з жителями Тернопільщини спеціалісти також  звернули їх увагу на перелік дистанційних послуг, якими вони можуть  скористатися через вебпортал або мобільний додаток Пенсійного фонду України в будь-який час. Кожна зареєстрована особа, користуючись онлайн-сервісами, може контролювати сплату страхових внесків роботодавцем, подати заяву на автопризначення пенсії, вирахувати розмір майбутніх пенсійних виплат або перевірити на достовірність дані зазначені в електронній трудовій книжці.

1 13 - Продовжуємо консультувати жителів Тернопільщини у телефонному режимі

2 8 - Продовжуємо консультувати жителів Тернопільщини у телефонному режимі

background Layer 1