Телефонний зв’язок — зручна форма комунікації з населенням!
В черговий раз спеціалісти відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) Головного управління у містах Борщів, Бережани, Підгайці, Теребовля, а також селищі міського типу Підволочиськ провели прямі телефонні «гарячі лінії».
Запитання від додзвонювачів в переважній більшості стосувалися призначення пенсійних виплат; зміни способу виплати пенсії; умов здійснення доплати до мінімального страхового внеску; необхідного страхового стажу для призначення пенсійної виплати у 2022 році; умов виходу на пільгову пенсію деяких категорій осіб. Також чимало запитань спеціалісти Головного управління отримали щодо перерахунків пенсії у 2022 році, зокрема, підвищення пенсійних виплат для учасників ліквідації аварії на ЧАЕС і пенсій у разі втрати годувальника.
Разом із компетентними відповідями на запитання додзвонювачів, працівники Фонду інформували громадян про можливість дострокового виходу на пенсію; залежність розміру майбутньої пенсії від страхового стажу і величини заробітної плати; порядку подання заяви на оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії тощо.
Спеціалісти Головного управління також рекомендували громадянам користуватися представленими на вебпорталі Пенсійного фонду України онлайн-сервісами. Фахівцями Фонду наголошено, що електронний документообіг та дистанційне отримання інформації мають набагато більше переваг, аніж традиційні. Адже, скориставшись електронними сервісами кожен може оперативно вирішувати нагальні питання та отримувати необхідні йому документи онлайн.
Користуючись сервісами застраховані особи, крім отримання інформації, мають можливість самостійно контролювати роботодавця щодо сплати ним страхових внесків; переглядати дані щодо електронних листків непрацездатності; бачити розмір своєї заробітної плати та зарахування страхового стажу тощо.