Пропустити навігацію

Керівництво Головного управління консультує громадян під час прямих телефонних «гарячих ліній»

З метою створення доступних умов для отримання необхідної інформації в черговий раз на прямому телефонному зв’язку із населенням Тернопільської області була заступник начальника Головного управління — Галина Скрепецька.

Про останні зміни у чинному пенсійному законодавстві, перерахунок пенсійних виплат з 01 січня 2022 року; порядок виплати недоотриманої пенсії та допомоги на поховання; зміну способу виплати пенсії при переведенні її отримання із поштового відділення на банківську установу; перелік необхідних документів для призначення різних видів пенсій; зарахування страхового стажу, та можливість «докупити» страховий стаж — на ці та ряд інших запитань отримали відповіді жителі Тернопільщини.

Галина Скрепецька надала кваліфіковані відповіді та консультації щодо поставлених запитань і в ході спілкування звернула увагу громадян на можливість отримувати послуги Головного управління дистанційно через вебпортал Пенсійного фонду України. Вона також наголосила на зручність використання сервісів: «Автоматичне призначення пенсії», що дає можливість користувачу заповнити та надіслати до Головного управління анкету-заяву з усіма необхідними документами; «Електронні листки непрацездатності» в якому можна бачити номер, дати відкриття та закриття лікарняного, а також причину непрацездатності особи тощо.

Дистанційні форми комунікації наразі є одними з найголовніших засобів зв’язку для оперативного вирішення важливих питань. Саме тому працівники Головного управління активно їх використовують у своїй роботі, зокрема, наданні роз’яснень та консультацій під час проведення прямих телефонних «гарячих ліній» для населення Тернопільської області.

1 4 - Керівництво Головного управління консультує громадян під час прямих телефонних «гарячих ліній»

background Layer 1