Пропустити навігацію

Пряма телефонна «гаряча лінія» — дієвий спосіб комунікації керівництва Фонду з громадянами!

Упродовж години на прямому телефонному зв’язку із громадянами  була перший заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області — Алла Якубовська.

Про проведення перерахунків пенсійних виплат з 01 січня 2022 року та для яких категорій населення вони здійснюються; умови призначення пенсії за віком та по інвалідності; порядок виплати недоотриманої пенсії та допомоги на поховання; переваги отримання пенсійних виплат через банківські установи, — цікавилися додзвонювачі під час прямої телефонної «гарячої лінії».

Алла Якубовська також отримала запитання щодо можливих змін у чинному пенсійному законодавстві у 2022 році. Фахівець зазначила, що планується індексація пенсії з березня 2022 року; здійснення доплати до пенсії пенсіонерам віком від 70 до 75 років та перерахунок мінімальної пенсійної виплати у зв’язку з прогнозованим підвищенням мінімальної заробітної плати тощо.

Разом з тим, перший заступник інформувала додзвонювачів про переваги використання дистанційних послуг вебпорталу Пенсійного фонду України, які можна отримати через особистий кабінет користувача (застрахованої особи). Громадяни, користуючись онлайн-сервісами можуть подати заяву-анкету на автоматичне призначення пенсії, контролювати сплату страхових внесків та перевірити на правдивість дані в електронній трудовій книжці тощо. Також Алла Якубовська зазначила, що усі особисті дані надійно захищені.

Такий формат спілкування забезпечує дистанційну комунікацію із жителями області та надає їм можливість оперативно отримувати кваліфіковані відповіді на поставлені запитання.

1 14 - Пряма телефонна «гаряча лінія» — дієвий спосіб комунікації керівництва Фонду з громадянами!

background Layer 1