Отримуйте відповіді на пенсійні запитання швидко, зручно та якісно!
Під час прямої телефонної «гарячої лінії» громадяни отримали відповіді на актуальні запитання щодо змін у чинному пенсійному законодавстві. В черговий раз на запитання додзвонювачів відповідав заступник начальника Головного управління — Володимир Івахов.
Чи необхідно особисто звертатися до відділів обслуговування громадян Фонду для проведення перерахунку пенсії; про розмір пенсійної виплати з 01 січня 2022 року кожному з непрацездатних батьків, дружині (чоловікові) незалежно від наявності інших членів сім’ї загиблого, померлого (такого, що пропав безвісти), який брав безпосередню участь в антитерористичній операції у зоні АТО/ООС; порядок зарахування страхового стажу людині, яка стоїть на обліку в центрі зайнятості та отримує допомогу по безробіттю, переваги отримання пенсії через банківські установи та заплановану індексацію пенсій з березня 2022 року — на ці та ряд інших запитань відповідав фахівець.
Володимир Івахов також надав громадянам інформацію про можливість отримувати послуги Фонду через вебпортал електронних послуг — зареєстрована особа може самостійно знайти необхідні дані щодо заяви-анкети на автоматичне призначення пенсії; підключити «СМС-інформування» за допомогою якого органи Фонду інформують населення про призначення чи перерахунок пенсії, її дату виплати, а також переглянути список банків, уповноважених на виплату пенсій.