Зустрічі з населенням — ефективний спосіб комунікації!
У рамках інформаційно-роз’яснювальної роботи спеціалісти відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області провели зустрічі з жителями міста Теребовля та села Башуки Лопушненської територіальної громади.
Фахівці Фонду ознайомили громадян з нормами чинного законодавства у сфері пенсійного забезпечення; видами пенсійних виплат; порядком обчислення страхового стажу; умовами виходу на пенсію за віком та по інвалідності; порядком проведення доплати до мінімального розміру страхового внеску; алгоритмом формування електронного лікарняного.
Під час зустрічей спеціалісти Головного управління звернули увагу осіб, які незабаром набудуть статусу пенсіонера на те, що готуватися до подачі документів в органи Пенсійного фонду для призначення пенсії потрібно завчасно. Для початку — ретельно перевірити наявні записи у трудовій книжці та у разі виявлення неточностей чи недостовірної інформації у ній, звернутися до підприємства, установи, організації чи архівних установ, щоб отримати довідки, які можуть підтвердити такий період роботи.
З місцевими пенсіонерами фахівці обговорили своєчасність виплати пенсії через поштове відділення ТД АТ «Укрпошта». Спеціалісти Фонду наголосили, що кожен може отримувати пенсію, відкривши банківський рахунок і змінивши спосіб отримання пенсійних виплат з поштового відділення на банківську установу. Адже зарахування коштів на рахунки в банківських установах відбувається не пізніше наступного дня після проведення фінансування Пенсійним фондом України.
Працівники Головного управління також ознайомили громадян з переліком електронних послуг, якими кожен може скористатися через вебпортал Пенсійного фонду, зокрема: «Автоматичне призначення пенсії, «Пенсійний калькулятор», «Електронна пенсійна справа», «Запис на прийом» тощо. Комунікація з Фондом через вебпортал дає можливість оперативно та без особистих звернень до сервісних центрів отримати необхідні документи чи інформацію.