Відповіді на запитання щодо пенсійного забезпечення в телефонному режимі — швидко та зручно!
Жителі Тернопільщини мали нагоду у телефонному форматі отримати відповіді на актуальні запитання щодо чинного пенсійного законодавства без особистого відвідування відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) Фонду. В черговий раз на запитання додзвонювачів відповідала перший заступник начальника Головного управління — Алла Якубовська.
Про заплановану індексацію пенсій у березні 2022 року; необхідні документи для призначення пенсій; терміни надання додаткових документів для перегляду пенсійної виплати; засвідчення факту перебування на утриманні непрацездатних членів сім’ї; зміну способу отримання пенсійної виплати з поштового відділення на банківську установу; умови виходу на пенсію на пільгових умовах та за вислугою років — на ці та ряд інших запитань відповіла перший заступник начальника Головного управління.
Також додзвонювачі цікавилися питаннями перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам у зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму в 2022 році та підвищенням пенсійної виплати жінкам, які народилися у період з 01 січня по 31 грудня 1962 року тощо.
В ході спілкування в телефонному режимі з мешканцями Тернопільщини, Алла Якубовська також надала консультації щодо можливості отримувати послуги Пенсійного фонду України через вебпортал — застрахована особа може самостійно знайти необхідні дані щодо заяви-анкети на автоматичне призначення пенсії; підключити «СМС-інформування» за допомогою якого органи Фонду інформують населення про призначення чи перерахунок пенсії, її дату виплати та переглянути список банків, уповноважених на виплату пенсій.
Алла Якубовська також довела до відома додзвонювачів, що електронний документообіг та дистанційне отримання інформації мають багато переваг, адже дають можливість швидко вирішувати нагальні питання та отримувати потрібні документи онлайн, без додаткових звернень до органів Фонду.