Пропустити навігацію

Вебінар «Формування та подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам»

Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та надсилання повідомлення про проведення страхових виплат через електронний кабінет на вебпорталі https://portal.pfu.gov.ua/ Тож, саме цій тематиці був присвячений вебінар «Формування та подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам», проведений фахівцями Головного управління .

Модератором заходу виступив Володимир Івахов, заступник начальника Головного управління.

Спікерами заходу були – Людмила Табака, начальник відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності та Василь Динис, заступник начальника управління-начальник відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів, які розповіли слухачам про: алгоритм заповнення заяви-розрахунку для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності та відповідного повідомлення про виплату, формування електронних листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності.

Зокрема, учасники дізнались, що:

  • після проведення страхових виплат за рахунок коштів Фонду страхувальники зобов’язані подавати до Пенсійного фонду повідомлення про виплату коштів застрахованим особам протягом місяця з дня проведення виплат;
  • страхувальнику, зареєстрованому на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою електронного цифрового підпису, надано можливість з екранної форми заяви-розрахунку сформувати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати його КЕП та надіслати до підсистеми ЕРЛН.

Більшість реквізитів повідомлення заповнюються автоматично, проте, корегуються дані керівника, головного бухгалтера та телефон страхувальника. Основна частина реквізитів форми для заповнення даних по лікарняних заповнюється автоматично, зокрема:

  • Номер листка непрацездатності (свідоцтва про смерть);
  • Серія листка непрацездатності (свідоцтва про смерть) для паперових документів;
  • РНОКПП застрахованої особи;
  • ПІБ застрахованої особи;
  • Сума за рахунок коштів Фонду по заяві-розрахунку.

Програмою також автоматично визначається сума залишку та статус виплати по листку непрацездатності. Статус виплати передбачає наступні варіанти: сплачено, частково сплачено, переплата та не виплачено.

Ручне введення даних передбачено для внесення дати виплати та виплаченої суми за рахунок коштів Фонду.

Після збереження, підписання та відправлення до Пенсійного фонду повідомлення, у випадку, якщо сума в повідомленні по всім листкам непрацездатності дорівнює профінансованій сумі, повідомленню автоматично надається статус «Прийнято». У випадку розбіжності суми, повідомлення направляється на опрацювання спеціалістами Фонду.

123 1 1024x760 - Вебінар «Формування та подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам»

background Layer 1