Добір персоналу на заміщення вакантної посади державної служби на період дії воєнного стану
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантної посади державної служби на період дії воєнного стану.
Управління інформаційних систем та електронних реєстрів:
– заступник начальника відділу формування електронних трудових книжок, на період відсутності державного службовця (робоче місце – м. Ланівці).
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України,
- вища освіта ступеня – спеціаліст/магістр;
- досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- вільне володіння державною мовою.
Умови відбору та призначення на посаду:
призначення на посади строкове – до часу призначення на ці посади переможців конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Прийом документів до 11 квітня 2024 року включно. При собі мати паспорт, ідентифікаційний код, диплом з додатками, військовий квиток, резюме встановленого для кандидатів на зайняття посад державної служби зразка, копію трудової книжки.
За детальною інформацією звертайтесь за адресою:
м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05,
е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua