Пропустити навігацію

Добір персоналу на заміщення вакантної посади державної служби на період дії воєнного стану

Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантної посади державної служби на період дії воєнного стану.

Управління інформаційних систем та електронних реєстрів:

  1. Головний спеціаліст відділу формування електронних трудових книжок (робоче місце- м. Кременець).

Обов’язкові вимоги (для категорії «В»):  

  • громадянство України;
  • вища освіта ступеня – молодший бакалавр/бакалавр/спеціаліст/магістр;
  • вільне володіння державною мовою.

Умови відбору та призначення на посади: призначення на посади строкове – до часу призначення на ці посади переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

Прийом документів до 11 грудня 2024 року включно. При собі мати паспорт, реєстраційний номер платника податків, диплом з додатками, військовий квиток (за наявності), резюме встановленого зразка для кандидатів на зайняття посад державної служби, копію трудової книжки.

 

За детальною інформацією звертайтесь за адресою:

м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05, е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua

Dobir derzh sluzhby do PFU 1 1024x623 - Добір персоналу на заміщення вакантної посади державної служби на період дії воєнного стану

background Layer 1