Добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби на період дії воєнного стану
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби на період дії воєнного стану.
Управління обслуговування громадян:
- Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр), (робоче місце – м. Тернопіль), 2 вакансії.
Фінансово-економічне управління
- Головний спеціаліст відділу забезпечення наповнення бюджету (робоче місце- м. Тернопіль).
Управління з питань виплат:
- Головний спеціаліст відділу опрацювання документації (робоче місце- м. Тернопіль).
Сектор з питань координації внутрішнього контролю:
- Головний спеціаліст сектору з питань координації внутрішнього контролю (робоче місце- м. Тернопіль).
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта ступеня – молодший бакалавр/бакалавр/спеціаліст/магістр;
– вільне володіння державною мовою.
Умови відбору та призначення на посади: призначення на посади строкове – до часу призначення на ці посади переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Прийом документів до 03 січня 2025 року включно. При собі мати паспорт, реєстраційний номер платника податків, диплом з додатками, військовий квиток (за наявності), резюме встановленого зразка для кандидатів на зайняття посад державної служби, копію трудової книжки.
За детальною інформацією звертайтесь за адресою:
м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05, е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua