Добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби на період дії воєнного стану
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби на період дії воєнного стану.
Управління документального забезпечення:
- Начальник відділу обробки звернень громадян (робоче місце – м. Тернопіль).
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України;
- вища освіта ступеня – спеціаліст/магістр;
- досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- вільне володіння державною мовою.
Управління господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення
- Головний спеціаліст відділу матеріально-технічного забезпечення (робоче місце – м. Тернопіль).
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України;
- вища освіта ступеня – молодший бакалавр/бакалавр/спеціаліст/магістр;
- вільне володіння державною мовою.
Умови відбору та призначення на посаду:
призначення на посади строкове – до часу призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Прийом документів до 15 січня 2025 року включно. При собі мати паспорт, ідентифікаційний код, диплом з додатками, військовий квиток (за наявності), резюме встановленого зразка для кандидатів на зайняття посад державної служби, копію трудової книжки.
За детальною інформацією звертайтесь за адресою:
м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05,
е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua