Добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби (до 05.06.2025)
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби на період дії воєнного стану.
Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг:
1) Заступник начальника відділу надання пільг управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце – м. Кременець), посада категорії «Б»;
Основні посадові обов’язки:
Контроль за проведенням розрахунку суми пільги на оплату житлово-комунальних послуг, виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом, кількості членів сім’ї, які мають таке право відповідно до законодавчих актів та визначені статтею 51 Бюджетного кодексу України, та з урахуванням встановлених цін/тарифів (внесків) і державних соціальних нормативів у сфері житлово-комунального обслуговування. Контроль за внесенням інформації про осіб, які мають право на пільги у відповідний програмний комплекс та за формуванням паперових та електронних справ пільговиків відповідно до Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги. Контроль та перевірка розрахунку грошової виплати пільговим категоріям громадян замість надання пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу за рахунок субвенцій з державного бюджету. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань оформлення пільг, в тому числі через засоби масової інформації.
2) Головний спеціаліст відділу методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, на період відсутності державного службовця (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В»;
Основні посадові обов’язки:
Надання практичної, консультативної допомоги підрозділам управління у розгляді питань призначення (перерахунку) пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, порядку оформлення документів для призначення іноземних пенсій та/або підтвердження стажу на території іноземних держав та з питань застосування пенсійного законодавства. Участь у проведенні тематичних перевірок щодо додержання законодавства при призначенні (перерахунку) пенсій та інших виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду, інших джерел, визначених законодавством згідно з планом роботи. Здійснення своєчасного та належного опрацювання формулярів зв’язку та документів згідно з міжнародними договорами України в галузі пенсійного забезпечення. Забезпечення контролю за своєчасним виконанням рішень судів з питань, що належать до компетенції управління та належним веденням Реєстру судових рішень.
3) Головний спеціаліст відділу оцифрування документів та обробки даних № 1 управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце – м. Борщів), посада категорії «В»;
Основні посадові обов’язки:
Правильне та своєчасне опрацювання звернень для призначення, перерахунків пенсій та надання житлових субсидій і пільг відповідно до законодавства. Перевірка якості сканованих зображень, забезпечення послідовності їх відображення, повернення не якісно відсканованих документів до сервісних центрів із зазначенням причини повернення. Здійснення аналізу документів, що атрибутуються.
4) Головний спеціаліст відділу оцифрування документів та обробки даних № 1 управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце – м. Теребовля), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Правильне та своєчасне опрацювання звернень для призначення, перерахунків пенсій та надання житлових субсидій і пільг відповідно до законодавства. Перевірка якості сканованих зображень, забезпечення послідовності їх відображення, повернення не якісно відсканованих документів до сервісних центрів із зазначенням причини повернення. Здійснення аналізу документів, що атрибутуються.
Управління інформаційних систем та електронних реєстрів:
5) Головний спеціаліст відділу формування електронних трудових книжок управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Внесення відомостей щодо трудової діяльності застрахованих осіб на підставі отриманих через веб портал електронних послуг Пенсійного фонду України сканованих копій трудових книжок до персональної облікової картки застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування інформацією, забезпечення захисту персональних даних. Контроль результатів оцифрування, відповідності інформації про періоди роботи з даними системи РЗО.
Юридичне управління
6) Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу представництва інтересів в судах та інших органах юридичного управління, на період відсутності державного службовця, (робоче місце – м. Тернопіль).
Основні посадові обов’язки:
Представлення інтересів Головного управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів, що стосуються інтересів Головного управління. Підготовка позовних заяв, відзивів та заперечень на позови, клопотання, апеляційних та касаційних скарг, заяв про грошові вимоги до боржників.
Обов’язкові вимоги (для посади категорії «Б»):
- громадянство України;
- вища освіта ступеня – спеціаліст/магістр;
- досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- вільне володіння державною мовою.
Обов’язкові вимоги (для посад категорії «В»):
- громадянство України;
- вища освіта ступеня – молодший бакалавр/бакалавр/спеціаліст/магістр;
- вільне володіння державною мовою.
Вимоги до компетентності:
- ефективність координації з іншими;
- аналітичні здібності;
- самоорганізація та самостійність в роботі;
- відповідальність;
- знання законодавства.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад:
- заступник начальника відділу надання пільг управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг – 19 859 грн;
- головний спеціаліст відділу методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг – 15 996 грн;
- головний спеціаліст відділу оцифрування документів та обробки даних № 1 управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг – 12 305 грн;
- головний спеціаліст відділу формування електронних трудових книжок управління інформаційних систем та електронних реєстрів – 15 996 грн;
- головний спеціаліст-юрисконсульт відділу представництва інтересів в судах та інших органах юридичного управління – 20 795 грн.
- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);
- надбавка за вислугу років на державній службі виплачується відповідно до абзацу другого пункту 12 розділу “Прикінцеві положення” Закону України “Про Державний бюджет України на 2025 рік”, Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229, премії (виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу).
Умови призначення на посади:
- призначення на посади строкове – до часу призначення на ці посади переможців конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;
- при призначенні на посади може встановлюватися випробування строком від 1 до 6 місяців.
Прийом документів до 05 червня 2025 року включно. При собі мати паспорт, ідентифікаційний код, диплом з додатками, військовий квиток (за наявності), резюме встановленого зразка для кандидатів на зайняття посад державної служби, копію трудової книжки.
За детальною інформацією звертайтесь за адресою:
м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05,
е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua