Пропустити навігацію

Добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби (до 16.06.2025)

Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби на період дії воєнного стану.

 

Фінансово-економічне управління:

– заступник начальника відділу виконання бюджету та бюджетно-фінансової звітності фінансово-економічного управління (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «Б»;

 

Основні посадові обов’язки:

– Забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування виплати пенсій, разових виплат та інших виплат, які згідно з законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України та коштів Державного бюджету. Правильне та обґрунтоване формування потреби в коштах на виплату пенсій та грошової допомоги та інших запланованих виплат.

– Підготовка заходів щодо організації бюджетного процесу в Головному управлінні, підготовка розрахунків Плану доходів і видатків Головного управління на плановий бюджетний період.

– Забезпечення достовірного ведення та відображення в обліку фактичних видатків з виплати пенсій та грошової допомоги, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, надання страхових виплат, соціальних послуг і матеріального забезпечення потерпілим від нещасного випадку на виробництві та профзахворювання, виплат особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

– Підготовка на підставі даних бухгалтерського та аналітичного обліку фінансової, бюджетної, статистичної та іншої звітністі у встановленому порядку, забезпечення її подання до Пенсійного фонду України.

 

 

Управління по роботі з персоналом:

головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом (на період відсутності державного службовця) (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».

 

Основні посадові обов’язки:

– Підготовка проектів наказів про надання відпусток  працівникам, контроль за їх наданням, ведення обліку відпусток. 

– У взаємодії з іншими структурними підрозділами формування графіка щорічних відпусток працівників, вручення письмового повідомлення працівникам про дату початку відпустки.

– Ознайомлення державних службовців та інших працівників з графіком щорічних відпусток працівників Головного управління з проставленням ними підписів та дати ознайомлення.

– Підготовка матеріалів для призначення на посади та звільнення персоналу Головного управління, а також відповідних проектів наказів.

– Обробка персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на управління  завдань. Аналіз бази даних та внесення інформації з питань кадрового обліку та проходження державної служби  у підсистему «Електронна облікова картка працівника ПФУ «ІКІС ПФУ» програмного забезпечення ведення бухгалтерського обліку «Альфа. Бухгалтерія». Дотримання вимог законодавства про захист персональних даних.

– Ведення особових справ працівників, поповнення їх необхідними м матеріалами та копіями документів. 

 

Обов’язкові вимоги (для посади категорії «Б»):

  • громадянство України;
  • вища освіта ступеня – спеціаліст/магістр;
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
  • вільне володіння державною мовою.

 

Обов’язкові вимоги (для посад категорії «В»):

  • громадянство України;
  • вища освіта ступеня – молодший бакалавр/бакалавр/спеціаліст/магістр;
  • вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності:

  • ефективність координації з іншими;
  • аналітичні здібності;
  • самоорганізація та самостійність в роботі;
  • відповідальність;
  • знання законодавства.

 

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад:
  • заступник начальника відділу виконання бюджету та бюджетно-фінансової звітності фінансово-економічного управління – 19 859 грн;
  • головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом – 15 996 грн.
  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);
  • надбавка за вислугу років на державній службі виплачується відповідно до абзацу другого пункту 12 розділу “Прикінцеві положення” Закону України “Про Державний бюджет України на 2025 рік”, Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229, премії (виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу).

 

Умови призначення на посади:

  • призначення на посади строкове – до часу призначення на ці посади переможців конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;
  • при призначенні на посади може встановлюватися випробування строком від 1 до 6 місяців.

 

Прийом документів до 16 червня 2025 року включно. При собі мати паспорт, ідентифікаційний код, диплом з додатками, військовий квиток (за наявності), резюме встановленого зразка для кандидатів на зайняття посад державної служби, копію трудової книжки.

 

За детальною інформацією звертайтесь за адресою:

м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05,

е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua

 

background Layer 1