Добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби (до 20 червня 2025 року)
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби на період дії воєнного стану.
Управління обслуговування громадян:
1) Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян, (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Здійснення прийому громадян без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом. Прийом заяв (формування заяви про призначення, (перерахунок тощо) пенсій в електронному вигляді разом з необхідними документами, здійснення їх реєстрації, перевірки правильності оформлення та передачі їх для опрацювання структурним підрозділам відповідно до їх функціональних повноважень. Участь у наданні послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
2) Провідний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян, (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Здійснення прийому громадян без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом. Надання загальної інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій. Участь у наданні послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, надання послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення, електронної пошти.
3) Головний спеціаліст відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Здійснення підготовки відповідей на письмові звернення громадян, які надійшли на Урядову гарячу лінію та вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Забезпечення дотримання термінів розгляду звернень громадян визначених Законом України “Про звернення громадян”. Моніторинг та оцінка якості надання відповідей на звернення громадян спеціалістами відділів (секторів) обслуговування громадян (сервісних центрів).
Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг:
4) Головний спеціаліст відділу оцифрування документів та обробки даних № 1 управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В» (2 вакансії).
Основні посадові обов’язки:
Правильне та своєчасне опрацювання звернень для призначення, перерахунків пенсій та надання житлових субсидій і пільг відповідно до законодавства. Перевірка якості сканованих зображень, забезпечення послідовності їх відображення, повернення не якісно відсканованих документів до сервісних центрів із зазначенням причини повернення. Здійснення аналізу документів, що атрибутуються.
5) Головний спеціаліст відділу надання житлових субсидій управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Підготовка та прийняття рішень щодо призначення житлових субсидій згідно із поданими документами. Здійснення перевірки справ щодо правильності проведених розрахунків та їх відповідність вимогам чинних нормативно-правових актів. Проведення контролю за своєчасністю та правильністю формування справ отримувачів житлових субсидій, занесення їх в базу даних управління. Виконання судових рішень, що належать до компетенції відділу, ведення реєстру судових рішень, якими на відповідний орган Пенсійного фонду покладено зобов’язання щодо перерахунків і виплати житлових субсидій.
Фінансово-економічне управління:
6) Головний спеціаліст відділу забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного управління (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В»
Основні посадові обов’язки:
Аналіз збору та ведення обліку надходжень від сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, фінансових санкцій, інших коштів, що надходять до бюджету Фонду відповідно до законодавства. Здійснення своєчасного формування, надсилання звітності та інформацій до Пенсійного фонду України.
Управління контрольно-перевірочної роботи:
7) Начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 2 управління контрольно-перевірочної роботи, на період відсутності державного службовця, (робоче місце – селище Козова), посада категорії «Б».
Основні посадові обов’язки:
Проведення контрольних заходів щодо правильності нарахування, обчислення, повноти і своєчасності сплати страхових та інших платежів, контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на Фонд. Проведення контрольних заходів щодо правильності сплати збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій. Проведення контрольних заходів з питань обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій/перерахунків та достовірністю поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію. Проведення контрольних заходів щодо цільового використання коштів Фонду, інших коштів, призначених для виплати пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу в організаціях, що здійснюють виплату і доставку пенсій, установах (закладах), у яких особи перебувають на повному державному утриманні. Опрацювання та надання інформації щодо включення страхувальників у річний план перевірок у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.
8) Провідний спеціаліст відділу контрольно-перевірочної роботи № 1 управління контрольно-перевірочної роботи, на період відсутності державного службовця, (робоче місце – м.Чортків), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Проведення контрольних заходів щодо правильності нарахування, обчислення, повноти і своєчасності сплати страхових та інших платежів, контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на Фонд. Проведення контрольних заходів з питань обґрунтованості видачі документів для оформлення/перерахунків пенсій та достовірністю поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію.
Управління інформаційних систем та електронних реєстрів:
9) Головний спеціаліст сектору захисту інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Контроль стану безпеки інформації, аналіз випадків порушення стану безпеки та здійснення заходів щодо мінімізації наслідків інцидентів безпеки, забезпечення захисту персональних даних. Здійснення адміністрування мережевого захисту інформації та засобів безпеки захисту вузлів обласного рівня ІКС ПФУ. Забезпечення захисту інформації вузлів обласного рівня інформаційно-комунікаційної системи Пенсійного фонду України, баз даних, інших електронних реєстрів, що використовуються Головним управлінням. Забезпечення технічного захисту інформації, аналіз та узагальнення досвіду роботи з питань захисту інформаційно-комунікаційної системи, аналіз ризиків забезпечення безпеки та конфіденційності інформації, удосконалення захисту інформації. Забезпечення криптографічного захисту інформації та контроль за дотриманням політики безпеки при використанні засобів криптографічного захисту інформації. Проведення перевірки стану безпеки інформаційних технологій вузлів обласного рівня інформаційно-комунікаційної системи Пенсійного фонду України.
Юридичне управління
10) Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу представництва інтересів в судах та інших органах юридичного управління, (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Представлення інтересів Головного управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів, що стосуються інтересів Головного управління. Підготовка позовних заяв, відзивів та заперечень на позови, клопотання, апеляційних та касаційних скарг, заяв про грошові вимоги до боржників.
Сектор з питань запобігання та виявлення корупції:
11) Головний спеціаліст сектору з питань запобігання та виявлення корупції (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Розроблення заходів з питань запобігання корупційним правопорушенням, здійснення контролю за їх проведенням. Надання структурним підрозділам Головного управління, окремим працівникам роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства. Вжиття заходів щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяння його усуненню. Моніторинг фактів своєчасності подання декларацій, їх перевірка на наявність конфлікту інтересів згідно з чинним законодавством.
12) Головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».
Основні посадові обов’язки:
Участь у регулюванні мобілізаційної підготовки та мобілізації в головному управлінні. Організація планування, розроблення і проведення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, контроль за їх виконанням. Підготовка і доведення до відома іншим структурним підрозділам головного управління вказівок щодо виконання актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.
Обов’язкові вимоги (для посади категорії «Б»):
- громадянство України;
- вища освіта ступеня – спеціаліст/магістр;
- досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- вільне володіння державною мовою.
Обов’язкові вимоги (для посад категорії «В»):
- громадянство України;
- вища освіта ступеня – молодший бакалавр/бакалавр/спеціаліст/магістр;
- вільне володіння державною мовою.
Вимоги до компетентності:
- ефективність координації з іншими;
- аналітичні здібності;
- самоорганізація та самостійність в роботі;
- відповідальність;
- знання законодавства.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад:
- головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян – 15 996 грн;
- провідний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян – 12 305 грн;
- головний спеціаліст відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян – 20 795 грн;
- головний спеціаліст відділу оцифрування документів та обробки даних № 1 управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг – 12 305 грн;
- головний спеціаліст відділу надання житлових субсидій управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг – 15 996 грн;
- головний спеціаліст відділу забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного управління – 15 996 грн;
- начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 2 управління контрольно-перевірочної роботи – 27 034 грн;
- провідний спеціаліст відділу контрольно-перевірочної роботи № 1 управління контрольно-перевірочної роботи – 15 996 грн;
- головний спеціаліст сектору захисту інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів – 20 795 грн;
- головний спеціаліст-юрисконсульт відділу представництва інтересів в судах та інших органах юридичного управління – 20 795 грн;
- головний спеціаліст сектору з питань запобігання та виявлення корупції – 15 996 грн;
- головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи – 12 305 грн.
- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);
- надбавка за вислугу років на державній службі виплачується відповідно до абзацу другого пункту 12 розділу “Прикінцеві положення” Закону України “Про Державний бюджет України на 2025 рік”, Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229, премії (виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу).
Умови призначення на посади:
- призначення на посади строкове – до часу призначення на ці посади переможців конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;
- при призначенні на посади може встановлюватися випробування строком від 1 до 6 місяців.
Прийом документів до 20 червня 2025 року включно. При собі мати паспорт, ідентифікаційний код, диплом з додатками, військовий квиток (за наявності), резюме встановленого зразка для кандидатів на зайняття посад державної служби, копію трудової книжки.
За детальною інформацією звертайтесь за адресою:
м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05,
е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua