Пропустити навігацію

Добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби (до 24 липня 2025 року)

Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби на період дії воєнного стану.

 

Управління обслуговування громадян:

  1. Заступник начальника відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян (робоче місце- м. Тернопіль), посада категорії «Б»;

 

Основні посадові обов’язки:

В межах повноважень організація, координація та перевірка роботи відділів обслуговування громадян (сервісних центрів).

Організація та перевірка дотримання у відділах обслуговування громадян стандартів обслуговування, які визначені Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України.

Надання відділам обслуговування громадян (сервісним центрам) методичної та консультативної допомоги щодо практичного застосування норм чинного законодавства під час надання послуг, які здійснюються органами Пенсійного фонду.

Організація проведення моніторингу та оцінки якості обслуговування громадян, вживання заходів щодо виявлення проблемних аспектів та потенційних корупційних ризиків.

Узагальнення, аналіз та підготовка начальнику управління інформаційних та аналітичних матеріалів з питань віднесених до компетенції відділу.

Забезпечення:

– ведення постійного моніторингу та контролю повного та якісного занесення даних до підсистеми ІКІС ПФУ «Звернення»;

– контролю своєчасного опрацювання звернень в підсистемі  ІКІС ПФУ «Звернення».

Внесення начальнику управління пропозиції щодо вдосконалення організації роботи з обслуговування громадян.

 

  1. Головний спеціаліст відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян (робоче місце- м. Тернопіль), посада категорії «В»;

 

Основні посадові обов’язки:

Участь в організації та перевірці дотримання у відділах обслуговування громадян стандартів обслуговування, які визначені Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України. Здійснення моніторингу та оцінки якості обслуговування громадян. Узагальнення, аналіз та підготовка начальнику відділу інформаційних та аналітичних матеріалів з питань віднесених до компетенції відділу. Ведення моніторингу та контролювання повноти та якості занесення даних до підсистеми ІКІС ПФУ «Звернення». Контроль своєчасного опрацювання звернень в підсистемі  ІКІС ПФУ «Звернення».

 

  1. Провідний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян, (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».

 

Основні посадові обов’язки:

Здійснення прийому громадян без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом. Надання загальної інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій. Участь у наданні послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, надання послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення, електронної пошти.

 

Управління пенсійного забезпечення, надання страхових

виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг:

 

  1. Головний спеціаліст відділу перерахунків пенсій № 1 управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце- м.Тернопіль), посада категорії «В».

 

Основні посадові обов’язки:

Підготовка та прийняття рішень, або відмов у прийнятті рішень щодо перерахунків пенсій згідно із поданими документами в умовах екстериторіального розподілу за принципом «Єдиної черги». Виконання судових рішень, що належать до компетенції відділу перерахунків пенсій. Валідація паперових та оцифрованих електронних пенсійних справ та даних підсистем ППВП на відповідність.

 

Обов’язкові вимоги (для посади категорії «Б»):

  • громадянство України;
  • вища освіта ступеня – спеціаліст/магістр;
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
  • вільне володіння державною мовою.

 

Обов’язкові вимоги (для посад категорії «В»):

  • громадянство України;
  • вища освіта ступеня – молодший бакалавр/бакалавр/спеціаліст/магістр;
  • вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності:

  • ефективність координації з іншими;
  • аналітичні здібності;
  • самоорганізація та самостійність в роботі;
  • відповідальність;
  • знання законодавства.

 

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад:
  • заступник начальника відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян – 19 859 грн;
  • головний спеціаліст відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян – 15 996 грн;
  • провідний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян – 12 305 грн;
  • головний спеціаліст відділу перерахунків пенсій № 1 управління пенсійного забезпечення надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг – 15 996 грн;
  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);
  • надбавка за вислугу років на державній службі виплачується відповідно до абзацу другого пункту 12 розділу “Прикінцеві положення” Закону України “Про Державний бюджет України на 2025 рік”, Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229, премії (виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу).

 

Умови призначення на посади:

  • призначення на посади строкове – до часу призначення на ці посади переможців конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;
  • при призначенні на посади може встановлюватися випробування строком від 1 до 6 місяців.

 

Прийом документів до 24 липня 2025 року включно. При собі мати паспорт, ідентифікаційний код, диплом з додатками, військовий квиток (за наявності), резюме встановленого зразка для кандидатів на зайняття посад державної служби, копію трудової книжки.

 

За детальною інформацією звертайтесь за адресою:

м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05,

е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua

background Layer 1