Пропустити навігацію

Добір персоналу на заміщення вакантних посад (до 21 жовтня 2025 року)

Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби на період дії воєнного стану.

 

Управління обслуговування громадян:

  • Заступник начальника відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «Б»,

 

Основні посадові обов’язки:

Організація роботи працівників відділу та контроль за виконанням ними функцій та завдань, покладених на відділ відповідно до положення про управління обслуговування громадян.

Організація прийому громадян в сервісному центрі, керування потоками відвідувачів. Ведення особистого прийому громадян. Організація виїзного прийому громадян з особливими фізичними можливостями.

Повнота та якість реєстрації відділом заяв в централізованому електронному обліку та своєчасність їх опрацювання, облік наданих послуг.

Організація роботи в межах компетенції з питань розгляду письмових та усних звернень громадян. Виявлення та усунення причин, що призводять до подання громадянами скарг та повторних звернень. Забезпечення роботи «гарячої» телефонної лінії та оперативний розгляд звернень, які надходять від громадян.

 

Обов’язкові вимоги (для посади категорії «Б»):

  • громадянство України;
  • вища освіта ступеня – спеціаліст/магістр;
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
  • вільне володіння державною мовою.

 

2) Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 (сервісний центр) управління обслуговування громадян, на період відсутності державного службовця, (робоче місце – м. Бучач), посада категорії «В».

 

Основні посадові обов’язки:

Здійснення прийому громадян без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом. Прийом заяв (формування заяви про призначення, (перерахунок тощо) пенсій в електронному вигляді разом з необхідними документами, здійснення їх реєстрації, перевірки правильності оформлення та передачі їх для опрацювання структурним підрозділам відповідно до їх функціональних повноважень. Участь у наданні послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

3) Головний спеціаліст відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян, на період відсутності державного службовця, (робоче місце – м. Тернопіль), посада категорії «В».

 

Основні посадові обов’язки:

Моніторинг та оцінка якості надання відповідей на звернення громадян спеціалістами відділів обслуговування громадян (сервісних центрів). Аналіз та підготовка начальнику відділу інформаційних та аналітичних матеріалів з питань віднесених до компетенції відділу. Забезпечення дотримання термінів розгляду звернень громадян визначених Законом України “Про звернення громадян”. Здійснення підготовки відповідей на письмові звернення громадян, які надійшли на Урядову гарячу лінію та вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Надання відділам обслуговування громадян (сервісним центрам) методичну та консультативну допомогу щодо застосування норм чинного законодавства під час надання відповідей на звернення.

 

Обов’язкові вимоги (для посад категорії «В»):

  • громадянство України;
  • вища освіта ступеня – молодший бакалавр/бакалавр/спеціаліст/магістр;
  • вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності:

  • ефективність координації з іншими;
  • аналітичні здібності;
  • самоорганізація та самостійність в роботі;
  • відповідальність;
  • знання законодавства.

 

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад:
  • заступник начальника відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян – 19 859 грн;
  • головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 (сервісний центр) управління обслуговування громадян – 15 996 грн;
  • головний спеціаліст відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян – 20 795 грн.
  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);
  • надбавка за вислугу років на державній службі виплачується відповідно до абзацу другого пункту 12 розділу “Прикінцеві положення” Закону України “Про Державний бюджет України на 2025 рік”, Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229, премії (виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу).

 

Умови призначення на посади:

  • призначення на посади строкове – до часу призначення на ці посади переможців конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;
  • при призначенні на посади може встановлюватися випробування строком від 1 до 6 місяців.

 

Прийом документів до 21 жовтня 2025 року включно. При собі мати паспорт, ідентифікаційний код, диплом з додатками, військовий квиток (за наявності), резюме встановленого зразка для кандидатів на зайняття посад державної служби, копію трудової книжки.

 

За детальною інформацією звертайтесь за адресою:

м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05,

е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua

 

background Layer 1