Пропустити навігацію

Про прийом та обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду області

Головним управлінням здійснюється комплекс заходів, спрямований на вдосконалення організації роботи щодо підвищення продуктивності та якості обслуговування громадян.

Обслуговування громадян здійснюється: стаціонарно – в приміщеннях органів Пенсійного фонду; на виїзному прийомі, на віддалених робочих місцях, розташованих в приміщеннях територіальних громад, центрах надання адміністративних, соціальних послуг; дистанційно; шляхом надання електронних послуг.

Усіма управліннями Фонду в області стаціонарний прийом та обслуговування громадян здійснюється за принципом «єдиного вікна» з розподілом функціональних повноважень підрозділів з обслуговування громадян (фронт-офісів) та підрозділами обробки документів (бек-офісами).

В системі організації прийому громадян за принципом «єдиного вікна» в органах Фонду області облаштовано 18 залів обслуговування громадян, в яких працює 82 компетентних спеціалістів.

З метою скорочення часу, що витрачається пенсіонером при зверненні до Пенсійного фонду, змінено графіки прийому громадян та забезпечено щоденний прийом громадян протягом робочого часу будь- яким спеціалістом. Як результат, це привело до того, що черги до управлінь зменшилися, а якість послуг, що надаються не погіршилась.

Робочі місця, в залах обслуговування громадян, створені за принципом відкритості та прозорості їх розміщення, оформлені інформаційними табличками із зазначенням номеру робочого місця, прізвища, ім’я, по батькові та посади спеціаліста, який веде обслуговування та даних про те, які саме послуги надаються.

Слід зазначити, що громадяни, які звертаються особисто або через представника, повноваження якого оформлено у встановленому законом порядку на стаціонарному прийомі можуть:

         одержати відповідь про результати розгляду звернення в обраний ними спосіб (усно, в письмовій та/або електронній формі);

    ознайомлюватись з матеріалами пенсійної справи, отримувати виписку з розпорядження про призначення (перерахунок) пенсії, про періоди страхового стажу та заробітної плати, яка врахована при розрахунку пенсії, копії документів, які знаходяться в пенсійній справі;

безоплатно отримувати інформацію про особу, що обробляється Пенсійним фондом України;

отримувати консультації та роз’яснення щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, у тому числі щодо прав та обов’язків платника єдиного внеску та застрахованої особи.

У разі звернення про надання персональних даних, які обробляються Пенсійним фондом України, або подання заяви особа, що звертається до органів Пенсійного фонду, надає документи, що посвідчують особу, а у разі звернення за отриманням такої інформації про інших осіб чи подання заяв від імені інших осіб – додатково надає відповідні документи, що підтверджують її повноваження.

Впродовж І кварталу поточного року працівниками підрозділів по обслуговуванню громадян  надано 75977 різного виду послуг для 63604 осіб.

Працівниками Головного та підпорядкованих управлінь постійно проводяться опитування пенсіонерів щодо якості обслуговування громадян. Це дає можливість відслідкувати рівень надання послуг на місцях та оперативно зреагувати у випадку виявлення порушень чи виправити певні недоліки. Варто відзначити, що понад 95 % відвідувачів громадських приймалень повністю задоволені умовами прийому та якістю наданих послуг спеціалістами фонду області.

Відповідно до затверджених графіків, які погоджуються з головами районних державних адміністрацій, територіальних громад, територіальними управліннями Фонду проводяться виїзні прийоми громадян. В Головному управлінні виїзні прийоми проводяться керівництвом (начальником, першим заступником та заступником начальника – кожним двічі на місяць). При необхідності, виїзні прийоми проводяться поза графіком. В засобах масової інформації висвітлюються графіки прийому громадян в населених пунктах, телефони «гарячих ліній» органів Пенсійного фонду, анонсується дні прийому керівництвом Головного управління. Під час виїзних прийомів надаються консультації з усіх питань, що належать до компетенції Пенсійного фонду, зокрема, щодо порядку призначення, перерахунку та виплати пенсій, роз’яснення норм чинного законодавства у сфері пенсійного забезпечення, допомога у заповненні документів тощо.

Загалом протягом 3 місяців цього року в органах Пенсійного фонду України в області,  проведено 306 виїзних прийомів, під час  яких прийнято 1566 осіб.

З метою забезпечення обслуговування маломобільних груп населення спеціалістами управлінь передбачена можливість виїзду додому до осіб з інвалідністю та пенсіонерів, яким виповнилось більше 80 років. Упродовж січня- березня 2018 року здійснено 64 таких виїзди.

Також управліннями проводиться робота з майбутніми пенсіонерами, проводяться семінари, зустрічі з трудовими колективами, робляться публікації у місцевих газетах та надаються роз’яснення стосовно оформлення документів відповідно до чинного законодавства.

Загалом з початку року  в органах Пенсійного фонду України в області,  проведено 295 зустрічей з трудовими колективами.  Діє «Школа майбутнього пенсіонера», послугами якої з початку року скористались 145 осіб, проведено 14 «Днів відкритих дверей», 29 «Днів Пенсійного фонду».

Проводиться активна робота по залученню громадян до користування  Веб — порталом Пенсійного фонду України, що забезпечує можливість отримувати послуги дистанційно.  На сьогоднішній день по області зареєстровано 21000 користувачів електронних послуг.

background Layer 1