На прямому телефонному зв’язку керівництво Головного управління
В черговий раз пряму телефонну «гарячу лінію» для жителів Тернопільщини щодо пенсійного забезпечення провела заступник начальника Головного управління Галина Скрепецька.
Мешканці області мали нагоду отримати кваліфіковані відповіді на поставлені запитання без черг та особистого відвідування відділів обслуговування громадян. Спілкування в такому форматі є зручним, оскільки дає можливість вберегти працівників Головного управління та потенційних відвідувачів від небезпеки, яку продовжує зберігати коронавірусна інфекція COVID-19.
Велика кількість дзвінків надійшла з питань страхового стажу необхідного для призначення пенсії за віком у 2021 році, проведення перерахунку пенсійних виплат працюючим пенсіонерам, виходу на пенсію на пільгових умовах, зміни способу отримання пенсійних виплат, електронних листків непрацездатності, контролю за сплатою страхових внесків роботодавцем та зарахуванням страхового стажу.
Також додзвонювачі цікавилися запитаннями щодо ведення електронних трудових книжок. Галина Скрепецька відповіла на поставлені запитання та зазначила, що такий вид ведення документації відповідає сучасним вимогам. У випадку втрати паперової трудової книжки, дані про діяльність особи будуть збережені в електронному форматі, а знайти їх можна в особистому кабінеті користувача на вебпорталі Пенсійного фонду України. Для цього необхідно зареєструватись, щоб мати змогу отримати відомості про заробітну плату, зарахування страхового стажу та сплату страхових внесків роботодавцем.
Разом з тим, заступник начальника Головного управління інформувала додзвонювачів про інші доступні онлайн-сервіси, якими можна скористатися через вебпортал Фонду, а саме: сформувати електрону трудову книжку, подати заяву на автопризначення пенсії, прорахувати розмір майбутньої пенсії за допомогою пенсійного калькулятора, а також переглянути перелік банківських установ, уповноважених на виплату пенсії.