Пропустити навігацію

Про актуальні питання пенсійного забезпечення — під час зустрічей із трудовими колективами

Працівники Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області беруть активну участь в організації та проведенні консультаційно-інформаційних заходів у сфері комунікації. Цього разу спеціалісти відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) провели  зустрічі з трудовими колективами Державної податкової служби міста Монастириської і Відділу культури, туризму та релігії Бережанської міської ради.

Фахівці Фонду під час зустрічей ознайомили присутніх із принципами чинного законодавства у сфері соціального страхування, зокрема, із обов’язковістю фінансування страховими фондами витрат, пов’язаних із наданням матеріального забезпечення та соціальних послуг. Вони також інформували співробітників державних структур щодо гарантованих їм  трудових і соціальних прав, можливості їх реалізації і захисту на цей час; негативних наслідках  неофіційного працевлаштування, які можуть впливати на їх соціальний захист та у майбутньому на гідне пенсійне забезпечення. Працівники сервісних центрів наголосили присутнім на важливості офіційного працевлаштування та укладенні трудових договорів тощо.

Фахівці відділів обслуговування громадян інформували присутніх,  що відповідно до вимог чинного законодавства розмір майбутньої пенсії повністю залежить від страхового стажу та заробітної плати працівника, з якої сплачуються страхові внески до Пенсійного фонду України. Кожному з них потрібно пам’ятати, що до страхового стажу при виході на пенсію враховуються тільки ті періоди, за які дійсно були сплачені внески роботодавцем або особа робила це самостійно. Працівники Головного управління наголосили присутнім, що за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату єдиного соціального внеску застосовуються штрафи. Працівникам потрібно відповідально ставитися до таких фінансових операцій. Перевірити таку інформацію кожен охочий може в особистому кабінеті через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Під час зустрічей фахівці сервісних центрів надали присутнім професійні та вичерпні відповіді на поставлені запитання і закликали їх активно користуватися дистанційними послугами Фонду з метою оперативного отримання ними потрібної інформації у будь-який зручний для них час.

1 7 - Про актуальні питання пенсійного забезпечення — під час зустрічей із трудовими колективами

background Layer 1