Пряма телефонна «гаряча лінія» — зручний формат взаємодії керівництва Головного управління з населенням
Мешканці Тернопільської області мають змогу отримати відповіді на важливі запитання від фахівців Фонду у телефонному режимі. Такий формат спілкування відповідає вимогам сучасного суспільства та дає змогу безперешкодно консультувати громадян, адже кожен може отримати якісні роз’яснення щодо актуальних питань, без особистого відвідування відділів обслуговування громадян (сервісних центрів).
Для вирішення нагальних питань щодо соціального страхування в Головному управлінні відбулася пряма телефонна «гаряча лінія». В черговий раз на телефонному зв’язку із місцевими жителями був заступник начальника Головного управління в Тернопільській області Віталій Толуб’як.
В переважній більшості додзвонювачі цікавилися питаннями щодо призначення (перерахунку) пенсій, встановлення щомісячної компенсації у розмірі 400 гривень пенсіонерам віком від 75 до 80 років, зарахуванням страхового стажу особам, які здійснюють підприємницьку діяльність, переліком документів, які потрібно подати для призначення пенсії, умовами виходу на пенсію на пільгових умовах працівниками з особливо шкідливими та важкими умовами праці тощо. Жителі Тернопільщини також отримали інформацію щодо подання сканованих копій трудових книжок до структурних підрозділів Головного управління для їх оцифрування та зберігання у базі даних Пенсійного фонду України в електронному форматі.
Віталій Толуб’як також інформував додзвонювачів про послуги, якими вони можуть скористатися дистанційно за допомогою вебпорталу Фонду. Зокрема, громадяни зареєструвавшись на порталі мають змогу самостійно перевірити страховий стаж, дані щодо виплаченої заробітної плати, інформацію щодо електронних листків непрацездатності, підключити послугу «СМС-інформування», щоб оперативно дізнаватися про призначення чи перерахунок пенсії, її дату виплати та сплату роботодавцем страхових внесків тощо.
Такі дистанційні форми комунікації, зокрема, інформування громадян в телефонному режимі, відповідають вимогам сучасності та дозволяють вирішувати нагальні питання, не виходячи з дому або не залишаючи основне місце праці. Саме тому керівництво Головного управління консультує громадян під час проведення прямих телефонних «гарячих ліній» та постійно стимулює їх активно користуватися онлайн-сервісами Пенсійного фонду України.