Пропустити навігацію

Робота із зверненнями громадян за 2018 рік

     Впродовж 2018 року робота головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області була спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 Пріоритетним завданням в роботі Фонду в області й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, виявлення причин, що їх породжують, посилення контролю за якістю й обґрунтованістю відповідей, дотримання встановлених термінів розгляду звернень громадян.

  Питання про стан розгляду звернень громадян щорічно розглядається на розширеному засіданні колегії при начальнику головного управління та на апаратних, оперативних нарадах за участі керівників об’єднаних управлінь. Обговорюються шляхи розв’язання найбільш актуальних проблем, порушених у зверненнях громадян на нарадах за участі керівників структурних підрозділів головного управління. За результатами приймаються відповідні рішення, накази та протоколи.

   У січні – грудні 2018 року до головного та об’єднаних управлінь надійшло 6234 звернення, в тому числі:

– до головного управління – 2 366 звернення (37,9 % від загальної кількості звернень);

– до об’єднаних управлінь Фонду в області – 3 868 звернень (62,1 % від загальної кількості).

  Кількість звернень до органів Фонду, яка надійшла за звітний період (6234), порівняно з аналогічним періодом 2017 року (10097), зменшилась на 38,3 відсотка.

  На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду в області прийнято 2789 громадян (44,7 % від загальної кількості звернень).

  У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 2722 звернень (або 43,7 % від загальної кількості).

  З числа розглянутих повторних звернень, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. За звітний період надійшло 43 повторних звернень, що на 55,8 % більше ніж за відповідний період минулого року (19). З метою зменшення повторних звернень громадян практикується спільний розгляд таких заяв на засіданнях комісій (робочих нарад) (61 звернення) за участю представників органів соціального захисту населення та місцевих органів влади.

  Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних надходжень в органах Фонду в області продовжують роботу постійно діючі «гарячі» телефонні лінії. За звітний період 4 195 громадян отримали консультаційну підтримку. Номери телефонів «гарячих» телефонних ліній оприлюднені у засобах масової інформації, на веб-сайтах, інформаційних стендах органів Фонду в області.

 Головне управління Пенсійного фонду України в області спрямовує свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи “Урядовий контактний центр”, та вживає заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Впродовж 2018 року управліннями Фонду в області розглянуто 559 звернень, що на 19,2% менше за попередній період 2017 року (692). Крім того, 206 громадян звернулися з різних питань пенсійного забезпечення на веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Також 284820 наданих консультацій, роз’яснень, послуг у приймальнях громадян, що працюють за принципом “єдиного вікна”.

  Аналіз відповідей підвідомчих управлінь Фонду в області показав, що звернення громадян розглядаються своєчасно.

 На постійному контролі у Фонді перебуває питання якісного розгляду звернень та недопущення порушень службової етики, а також вжиття заходів реагування на порушення та притягнення до відповідальності винних осіб.

 Проведено три перевірки стану організації роботи із зверненнями громадян в Ковельському, Рожищенському та Шацько-Любомльському об’єднаних управліннях. За результатами дослідження складено довідки.

 В головному управлінні функціонує послуга в режимі Skype- зв’язку, «Телефон довіри» та «Електронна пошта довіри». Нововведення працюють в режимі живого спілкування у робочі дні. Також в приміщеннях Фонду розташовані поштові скриньки для зауважень і пропозицій від громадян.

  В усіх управліннях Фонду, в тому числі і в головному управлінні працює відео- та аудіофіксація обслуговування та прийому громадян.

background Layer 1