Пропустити навігацію

Інвентаризація пенсійних справ

Постановою правління Пенсійного фонду України № 19-1 3 вересня 2018 року затверджено Порядок проведення у 2018-2019 роках інвентаризації пенсійних справ. Інвентаризація пенсійних справ та особових рахунків одержувачів пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) буде проводитись у строк до 31 серпня 2019 року (крім пенсійних справ внутрішньо переміщених осіб). Під час інвентаризації перевірятиметься і документально підтверджуватиметься:

фактична наявність пенсійних справ та особових рахунків одержувачів пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), їх відповідність даним обліку, даним контрольно-інвентаризаційної відомості;

наявність необхідних документів у пенсійній справі;

наявність в пенсійних справах копій документів, що підтверджують вік особи, місце проживання (перебування), особливий статус тощо;

правильність обчислення розміру пенсійних виплат, в тому числі з урахуванням відомостей реєстру застрахованих осіб, зокрема, про працевлаштування особи;

відповідність інформації, що обробляються в базах даних, відомостям пенсійної справи та особового рахунку (зазначення прізвища, імені, по батькові, дати народження одержувача пенсії (щомісячного довічного грошового утримання), непрацездатних членів його сім’ї, померлих годувальників, місця проживання, реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

дотримання порядку відшкодування надміру виплачених сум пенсій, що підлягають поверненню, наявність виконавчих документів, на підставі яких здійснюється відрахування з пенсії, правильність визначення дати, по яку слід здійснювати відрахування;

відповідність виплачених сум розмірам призначеної (перерахованої) пенсії (щомісячного довічного грошового утримання) та здійсненим з неї утримань, відрахувань.

Перевірка правильності обчислення розміру пенсійних виплат проводиться після з’ясування повноти та достовірності наявних у пенсійній справі документів.

За відсутності в пенсійній справі копій паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, документа про присвоєння РНОКПП, інших необхідних документів, на підставі яких розраховується пенсія, органи Пенсійного фонду з’ясовуватимуть наявність документів у пенсіонера та залучатимуть їх копії до пенсійних справ.

background Layer 1