Пропустити навігацію

Для чого потрібна інвентаризація пенсійних справ

На сьогодні працівники Пенсійного фонду Волині мають дуже важливе завдання. Їм доручено забезпечити проведення інвентаризації пенсійних справ та особових рахунків одержувачів пенсій. Метою таких заходів є розвиток електронних пенсійних справ на базі централізованих інформаційних технологій. Паперові пенсійні справи займуть своє місце в архівах. Вся інформація буде перенесена в єдину електронну базу даних у якій за лічені хвилини спеціаліст зможе знайти потрібний документ.Цей процес дуже кропіткий. Тому до нього залучені фахівці багатьох підрозділів — пенсійного забезпечення, інформаційних систем та електронних реєстрів, контрольно-перевірочної роботи, юридичної служби та інші.Інвентаризація включає в себе багато етапів. У єдине електронне інформаційне поле повинна потрапити лише повна та достовірна інформація.

Щонайперше, фахівці перевіряють комплектність документів у справі. За відсутності в пенсійній справі копій необхідних документів вживаються заходи щодо їх одержання.

Зокрема, пенсіонерам можуть надійти запрошення завітати до управління Пенсійного фонду за місцем проживання та надати певні документи. Адже впродовж років неодноразово змінювалися вимоги щодо переліку документів, які долучалися до пенсійної справи при призначенні пенсії.

За необхідності будуть спрямовуватися запити до установ та організацій з витребуванням потрібних довідок. Надалі ці довідки будуть перевірятися та долучатися до пенсійної справи.

Дані, отримані в результаті проведеної інвентаризації, необхідно буде узгодити з інформацією, яка зберігається в реєстрі застрахованих осіб державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Після повного укомплектування та перевірки пенсійна справа передається для сканування та формування електронної пенсійної справи.

Проведення такої роботи є дуже важливим для наших пенсіонерів. Вони зможуть невідкладно отримати відповіді на питання щодо власного пенсійного забезпечення. А згодом централізована інформаційна база дасть можливість громадянам отримувати інформацію не лише за місцем реєстрації, а й у будь-якому відділенні Пенсійного фонду України.

Хто ж зареєструється на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису зможе переглянути дані власної пенсійної справи в будь-який зручний час без відвідування управління.

background Layer 1