Пропустити навігацію

Інформація про підсумки роботи управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю за І півріччя 2018 року.

Робота внутрішнього аудиту

Упродовж січня-червня 2018 року відділом внутрішнього аудиту управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю, відповідно до затвердженого плану на I півріччя, проведено 4 аудити фінансові та відповідності з питань надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України, призначення і виплати пенсій, в т.ч. військовослужбовців та деяких інших категорій, проведення адміністративних видатків, ведення бухгалтерського обліку і звітності, порядку використання даних Реєстру застрахованих осіб, у 10 об’єктах контролю.

За результатами досліджень, встановлено 37 фінансових порушень на загальну суму 45,4 тис. грн., в т. ч. 14 порушень, що не призвели до втрат на загальну суму 19,9 тис. грн. та 43 нефінансових. Наявне зменшення кількості фінансових порушень, з минулорічними показниками на 36,2%, що свідчить про впровадження об’єктами аудиту наданих рекомендацій. Водночас, кількість порушень нефінансового характеру зросла в тричі.

Основними видами фінансових порушень є не дотримання обліку платежів і їх відшкодування, нормативно – правових актів при нарахуванні та виплаті пенсій.

За наслідками внутрішніх аудитів складено умовно-позитивні висновки та надано 47 рекомендацій, які повністю прийняті до виконання.

Крім того, здійснено 6 інших контрольних заходів та 5 моніторингів результатів провадження аудиторських рекомендацій, за наслідками яких донараховано пенсій на загальну суму 1,7 тис. грн. та у 2 продовжено виконання аудиторських рекомендацій.

Також, іншими структурними підрозділами головного управління проведено 6 контрольних заходів в 9 підпорядкованих управліннях з окремих напрямків діяльності, а саме з питань: організаційно-інформаційної роботи, обліку, контролю та розгляду звернень громадян і роботи з персоналом (Ковельське, Рожищенське об’єднані управління); організації правової роботи (Рожищенське об’єднане управління); дотримання нормативно – правових актів при призначенні і виплаті пенсій, здійснення виплати пенсій внутрішньо-переміщеним особам (усі, окрім Рожищенського об’єднаного управління); ведення реєстру застрахованих осіб (Володимир-Волинське об’єднане управління). За наслідками цих заходів фінансових порушень не встановлено.

Контрольно-перевірочна робота

Протягом поточного року в області проведено 4099 контрольних заходів, з яких: 840 позапланових перевірок суб’єктів господарювання, 7 перевірок на підприємствах поштового зв’язку, 9 – у банківських установах, 6 – установ де перебувають особи на повному державному утриманні та 3233 перевірок документів для призначення пенсій, 4 – повноти та своєчасності сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при набутті права власності на легкові автомобілі.

За результатами проведених заходів у суб’єктів господарювання застосовано 1275,36 грн. фінансових санкцій, які сплачено в повному обсязі.

Перевіркою правильності, повноти нарахування та своєчасності сплати збору під час набуття права власності на легкові автомобілі встановлено 12 випадків невірного визначення ставки збору, внаслідок чого донараховано 50392,68 грн., які в повному обсязі сплачено до бюджету Фонду.

В ході перевірок документів для призначення пенсій виявлено 38 випадків переплат пенсій на суму 7165,89 грн., та 39 випадків недоплати пенсій на суму 3785,95 грн., попереджено 514 випадків порушень на суму 28444,61 гривні.

Дотримання вимог антикорупційного законодавства

Протягом поточного року в територіальних управліннях проведено 90 занять, лекцій, семінарів тощо, на сайті головного управління розміщено 4 інформації щодо показників роботи з питань запобігання та виявлення корупції.

Протягом січня – червня 2018 року на офіційному веб-сайті Національного агентства оприлюднено 798 відомостей, зазначених у е-деклараціях особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік, в т. ч. тих державних службовців, які звільнилися з органів Фонду в області протягом минулого та поточного року. За результатами перевірки встановлено 25 фактів неподання та/або несвоєчасного подання таких декларацій, з них серед працюючих працівників Фонду — 2 особи по причині релігійного переконання (Ковельське та Камінь-Каширське об’єднані управління), 1 особа по технічній причині ( у листопаді 2017, замість повідомлення про суттєві зміни у майновому стані особа помилково подала щорічну декларацію за 2017 рік, Ковельське об’єднане управління), 5 осіб подали із запізненням (Луцьке об’єднане управління). Відповідальними особами по запобіганню та виявленню корупції територіальних управлінь Фонду в області по всім встановленим фактам несвоєчасного подання та/або неподання таких декларацій повідомлено НАЗК.

Проведено 2 дослідження з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства в Рожищенському та Шацько-Любомльському об’єднаних управліннях за наслідками яких, виявлено несвоєчасне подання декларації 5 особами уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування в день звільнення. Встановлено не своєчасне повідомлення про зазначене НАЗК в Рожищенському об’єднаному управлінні.

В ході проведення аудитів в об’єднаних управліннях проведено 116 анкетувань громадян щодо якості надання їм соціальних послуг. Скарг і нарікань на роботу органів Фонду відсутні.

Начальник управління

внутрішнього аудиту

та фінансового контролю                                                                                                                    Л. Дучимінська

background Layer 1