Пропустити навігацію

У сервісних центрах Волині впроваджено електронну чергу

У Головному управлінні Пенсійного фонду Волині реалізується черговий етап впровадження єдиних стандартів обслуговування громадян — у Луцькому та Ковельському сервісних центрах діє новий формат обслуговування – електронна черга, яка впорядковує процес обслуговування громадян та забезпечує його оперативність. Отримавши через спеціальний термінал талон із номером черги, відвідувач під час нетривалого очікування має змогу відстежувати її проходження та після звукового сигналу підійти до потрібного спеціаліста. Чітке розмежування зон очікування та обслуговування, рівномірне розподілення відвідувачів між фахівцями значно зменшує емоційну напругу та підвищує ефективність роботи. Ця послуга функціонує лише півтора місяця, але має вже позитивні відгуки.

background Layer 1