Пропустити навігацію

Про роботу волинських пенсійників в умовах карантину — в ефірі телеканалу “UA: Волинь”

Про те, як працюють в умовах карантину сервісні центри області, журналістам Суспільного для новин розповіли очільник Головного управління Петро Філіпчук та начальниця управління обслуговування громадян Леся Дацюк. Зокрема було звернуто увагу на те, що чимало питань можна з’ясувати, зателефонувавши на гарячу лінію, а документи від громадян приймають через поштову скриньку. Однак у критичних ситуаціях, як-от у разі звернення за допомогою на поховання, громадян приймають того ж дня і документ на виплату оформляють одразу.

Леся Дацюк зауважила, що в умовах карантину до Луцького відділу обслуговування громадян щодня звертається в середньому 20-25 осіб. До карантину обслуговували вдесятеро більше волинян.

Петро Філіпчук зазначив, що на сьогодні 43 % відсотки працівників управління перебувають у соціальних та чергових відпустках, а також на лікарняному. У сервісних центрах Луцька, Ковеля та Володимира-Волинського прийом документів здійснюють два працівники, в інших — по одному. Керівник управління відповів також на питання щодо виплати тисячі гривень громадянам, розмір пенсії яких становить менше ніж 5 тисяч.

Відео можна переглянути у відеогалереї.

 

background Layer 1