Мобільний додаток “Пенсійний фонд” – покрокова інструкція встановлення
Мобільний додаток «Пенсійний фонд» забезпечує доступ пенсіонерів до даних електронної пенсійної справи, доступ усіх працюючих (застрахованих осіб) до інформації, яка міститься в електронній обліковій картці соцстрахування, відомостей про заробітну плату та інформації щодо надбаного страхового стажу, доступ до Електронного реєстру листків непрацездатності тощо.
Завантажуємо додаток «Пенсійний фонд» на смартфон або планшет з Google play (завантажити тут) .
Встановлюємо його на свій телефон.
Відкривши додаток, авторизуємось. Є 3 способи.
«Увійти за логіном» – для осіб, які вже зареєструвалися на порталі електронних послуг ПФУ (звертались у територіальні сервісні центри ПФУ із заявою та отримали реєстраційні коди). У вікні, що з’явиться, вводимо свій логін та пароль до Порталу електронний послуг Пенсійного фонду України.
«Увійти за ЕЦП» – для осіб, які мають електронний цифровий підпис (ЕЦП). У вікні, що з’явиться, вказуємо свій акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК), шлях до файлу з ЕЦП на смартфоні та пароль до ЕЦП.
Зберегти свій файл з ЕЦП на смартфон можна, використавши шнур USB, Bluetooth, електронну пошту, віртуальний диск Google та ін.
Якщо ви ще не маєте ЕЦП, зверніться в Акредитовані центри сертифікації ключів (АЦСК). Інформація щодо отримання ЕЦП може бути в Інтернеті залежно від АЦСК, яке Ви обрали.
Станом на 01.04.2020 можна безкоштовно онлайн отримати ЕЦП лише в особистому кабінеті державного «Приватбанку». Але це можуть зробити тільки клієнти «Приватбанку» і користувачі системи онлайн-банкінгу «Приват24».
«Увійти за GovID»:
за допомогою BankID – для ідентифікації особи через українські банки онлайн. Натискаєте «НБУ», далі вибираєте банк, клієнтом якого Ви є, та проходите покрокову ідентифікацію своєї особи згідно з інструкціями Вашого банку;
за допомогою MobileID – для абонентів Vodafone, Kyivstar, Lifecell. Для цього Вам необхідно в магазинах Vodafone, Kyivstar, Lifecell обміняти SIM-карту на нову, яка підтримує технологію Mobile ID, та активувати послугу Mobile ID (процедура реєстрації та оформлення кваліфікованого електронного підпису). Станом на 01.04.2020 можливості підключення цієї послуги в сервісних магазинах на території Волинської області немає.
- подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, в тому числі за принципом “одне відвідування”, що передбачає подання документів для призначення пенсії виключно в електронному вигляді зі зверненням до сервісного центру тільки за отриманням пенсійного посвідчення;
- подати запит для внесення змін до пенсійної справи;
- отримати та завантажити до мобільного пристрою електронні документи з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, які доступні в особистому кабінеті;
- переглянути відомості з реєстру застрахованих осіб (анкетні дані, надана роботодавцем (страхувальником) інформація про заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж) та з електронної пенсійної справи;
- одержувати та переглядати повідомлення від Пенсійного фонду України, відстежувати стан опрацювання звернень до Пенсійного фонду України.