Пропустити навігацію

Сервісні центри Пенсійного фонду працюють у телефонному режимі

Карантин вніс свої корективи в роботу сервісних центрів. Прийом громадян проводиться лише за нагальної потреби, а заяви приймають через скриньки, розміщені біля входу в приміщення. Консультації здебільшого надаються у телефонному режимі (номери телефонів “гарячих ліній” сервісних центрів Волинської області)

У визначені дні телефонні “гарячі лінії” проводитимуть також заступники начальника Головного управління в області. Анонси про їх проведення та інша актуальна й корисна інформація щодо роботи управління публікуватиметься на нашому сайті та на офіційній сторінці в мережі Facebook.

В умовах карантину закликаємо максимально користуватись послугами Фонду онлайн. Усю необхідну інформацію ви можете отримати без відвідування сервісних центрів за допомогою Порталу електронних послуг або мобільного додатку “Пенсійний фонд”, який можна завантажити тут.

НАГОЛОШУЄМО: виплата перерахованих пенсій, компенсацій, грошової допомоги проводиться вчасно та в установленому порядку через уповноважені банки або буде доставлена додому листоношами АТ “Укрпошта.

background Layer 1