Пропустити навігацію

Моніторинг та виправлення помилкових бухгалтерських звітів — запорука правильних даних у персональних картках застрахованих осіб

Однією з найважливіших функцій органів Пенсійного фонду України є облік застрахованих осіб у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. Завдяки такому обліку відбувається повна ідентифікація інформації про осіб, які офіційно працевлаштовані, а саме – накопичення, зберігання та автоматизована обробка даних про страховий стаж та заробітну плату.

Організацією роботи з формування й ведення реєстру застрахованих осіб займається управління інформаційних систем та електронних реєстрів. З працівниками цього структурного підрозділу селекторну нараду через засоби відеозв’язку провела заступник начальника головного управління Тетяна Кошлата. Основну увагу на засіданні приділили питанню опрацювання помилкових звітів, які не завантажені до реєстру застрахованих осіб, та протоколів розбіжностей у ньому, й обговорили приведення у відповідність даних у персональних електронних облікових картках застрахованих осіб. Від своєчасного виявлення та виправлення помилок бухгалтерських звітів залежить правильність даних у персональних картках застрахованих осіб та формування довідок.

За будь-який період, починаючи з 2000 року, формується довідка ОК-5, яка містить відомості про суми заробітку для нарахування соціальних виплат (у тому числі доплату до мінімальної заробітної плати) і страховий стаж. На підставі цієї довідки застрахована особа може проаналізувати свій страховий стаж та заробітну плату, тобто дані, які можна використати для призначення соціальних виплат та пенсії. Довідка ОК-7 формується за період з 2011 року й містить відомості про фактичні суми заробітної плати, з якої сплачується єдиний соціальний внесок (у межах максимальної величини), та страховий стаж.

Отримати інформацію з Реєстру застрахованих осіб можна, не виходячи з дому, в електронній формі, а також роздрукувати довідку, достовірність якої підтверджується QR-кодом. Для цього застрахованій особі або страхувальнику необхідно зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням електронного цифрового підпису. Докладно, як сформувати довідку онлайн, тут.

background Layer 1