Пропустити навігацію

Удосконалюємо роботу сервісних центрів

    6 травня відбулася селекторна нарада за участю начальника Головного управління Пенсійного фонду області, його заступників та керівників відділів і секторів обслуговування громадян (сервісних центрів), на якій було обговорено низку актуальних питань. Зокрема Петро Філіпчук звернув увагу на рейтингові показники Головного управління за І квартал, наголосивши на необхідності їх покращення. Також на нараді розглянули роботу сервісних центрів і заслухали керівників окремих із них. Йшлося також про активізацію залучення громадян до користування вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду та про порядок роботи сервісних центрів у зв’язку з послабленням карантинних обмежень після 12 травня.

   Окрім того, заступник начальника Головного управління Тетяна Кошлата доручила начальникам і спеціалістам відділів обслуговування громадян пройти на платформі ВУМ онлайн-курс “Відчуй: жестова мова для всіх”. Засвоєння матеріалу цього курсу допоможе пенсійникам у спілкуванні з людьми, що мають порушення слуху.    

background Layer 1