Як подати заяву про призначення пенсії онлайн
Багатьом волинянам уже стало звичним вирішувати пенсійні питання в електронному форматі. Адже широкий спектр послуг, які можна отримати на вебпорталі Пенсійного фонду в режимі онлайн, позбавляє необхідності йти до сервісного центру. Віднедавна й подати заяву про призначення пенсії та необхідні документи можна зі свого електронного пристрою, який має доступ до мережі Інтернет. Зареєстровані користувачі, які авторизуються в особистому кабінеті вебпорталу Пенсійного фонду за допомогою електронного цифрового підпису, можуть зробити це просто вдома в будь-який зручний для себе час. Запроваджена модель звернення за пенсією в електронному режимі значно спрощує процес її призначення та заощаджує час, який можна витратити на інші потреби.
Заходимо за посиланням на вебпортал Пенсійного фонду України .
Натискаючи кнопку “Вхід”, ідентифікуємося за допомогою Електронного цифрового підпису. Далі необхідно:
- заповнити атрибути заяви на призначення пенсії;
- обрати (за потребою) спосіб інформування за етапами обробки заяви;
- визначити бажання отримати електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) або паперове пенсійне посвідчення (ППП);
- додати скан-копії документів, що їх обов’язково потрібно долучити до заяви, та додатково тих документів, подати які користувач вважає за потрібне;
- сформувати заяву (заяви – якщо обрано необхідність одночасної подачі заяви на ЕПП/ППП);
- підписати заяву ЕЦП та надіслати її до органу ПФУ.
За результатами опрацювання заяви спеціалістами ПФУ користувач на вебпорталі отримує інформацію щодо стану обробки заяви та рішення щодо призначення пенсії.