Пропустити навігацію

Як подати заяву про призначення пенсії онлайн

   Багатьом волинянам уже стало звичним вирішувати пенсійні питання в електронному форматі. Адже широкий спектр послуг, які можна отримати на вебпорталі Пенсійного фонду в режимі онлайн, позбавляє необхідності йти до сервісного центру. Віднедавна й подати заяву про призначення пенсії та необхідні документи можна зі свого електронного пристрою, який має доступ до мережі Інтернет. Зареєстровані користувачі, які авторизуються в особистому кабінеті вебпорталу Пенсійного фонду за допомогою електронного цифрового підпису, можуть зробити це просто вдома в будь-який зручний для себе час. Запроваджена модель звернення за пенсією в електронному режимі значно спрощує процес її призначення та заощаджує час, який можна витратити на інші потреби.

   Заходимо за посиланням на вебпортал Пенсійного фонду України .

   Натискаючи кнопку “Вхід”, ідентифікуємося за допомогою Електронного цифрового підпису. Далі необхідно:

  1. заповнити атрибути заяви на призначення пенсії;
  2. обрати (за потребою) спосіб інформування за етапами обробки заяви;
  3. визначити бажання отримати електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) або паперове пенсійне посвідчення (ППП);
  4. додати скан-копії документів, що їх обов’язково потрібно долучити до заяви, та додатково тих документів,  подати які користувач вважає за потрібне;
  5. сформувати заяву (заяви – якщо обрано необхідність одночасної подачі заяви на ЕПП/ППП);
  6. підписати заяву ЕЦП та надіслати її до органу ПФУ.

   За результатами опрацювання заяви спеціалістами ПФУ користувач на вебпорталі отримує інформацію щодо стану обробки заяви та рішення щодо призначення пенсії.

background Layer 1