Пропустити навігацію

Про роботу сервісних центрів в умовах послаблення карантину

   В умовах послаблення карантину відділи обслуговування громадян Пенсійного фонду України й надалі працюють в обмеженому режимі.

  • Документи від громадян приймають через спеціальні скриньки, встановлені ззовні приміщення. Черговий працівник періодично стежить за наповненням такої скриньки.
  • Документи обробляють та повертають заявнику, який має засоби індивідуального захисту (маску, рукавички), біля входу до сервісного центру.

   Для мінімізації тимчасових незручностей громадянам пропонують активніше користуватися дистанційними послугами вебпорталу Пенсійного фонду України.

   У результаті проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи зменшилася кількість звернень до сервісних центрів області для видачі довідок ОК-7 — у середньому до 50 послуг у день. Водночас збільшилася кількість звернень за призначенням (перерахунком) пенсій через вебпортал Пенсійного фонду України в “одне відвідування”. Зокрема, лише за квітень 2020 року зазначеним електронним сервісом скористалася 31 особа для подання заяв на призначення (перерахунок) пенсії (19 заяв на призначення та 12 — на перерахунок пенсії).

До сервісних центрів Волині звернулося:

– упродовж квітня 2020 року за день 350 осіб;

– за період з 04.05 до 08.05.2020 — за день до 800 осіб;

– за період 12.05-13.05 у зв’язку з послабленням карантинних заходів — за день до 1200 осіб.

Кількість дзвінків на “гарячі” телефонні лінії:

– за квітень 2020 року — 151 за день ;

– за період з 4 травня по 13 травня 2020 року — 222 за день.

  Ще раз звертаємо увагу громадян, що більшість питань можна вирішити, зателефонувавши до сервісних центрів або скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, а саме:

З огляду на те, що найвразливішими до недуги є люди поважного віку, просимо навіть під час послаблення карантинних заходів не ризикувати власним здоров’ям. Отримуйте потрібну вам інформацію дистанційно, без відвідування відділів обслуговування громадян!

background Layer 1