Пропустити навігацію

Гарячі телефонні лінії — актуальна форма консультацій громадян

   Зважаючи на обмежені можливості надання консультацій під час карантину дедалі популярнішим стає такий метод роз’яснювальної роботи, як гарячі телефонні лінії.
   Упродовж тижня в головному управлінні області відбулося три прямі лінії. Одну з них, присвячену питанням роботи сервісних центрів, 18 травня провела заступник начальника головного управління Тетяна Кошлата. Упродовж години на “гарячу лінію” звернулося десять жителів області.

   20 і 21 травня в телефонному режимі на питання відповідали начальник управління застосування пенсійного законодавства Людмила Андросюк та заступник начальника головного управління Лариса Лучковська, які загалом проконсультували 19 осіб. Більшість телефонних дзвінків стосувалися травневого перерахунку пенсій (розміру, механізму обчислення, порядку його здійснення) та інших нагальних питань пенсійного забезпечення.

background Layer 1