Пропустити навігацію

Електронна трудова книжка — шлях до автоматичного призначення пенсії

   Органи Пенсійного фонду України проводять активну роботу щодо запровадження сервісу «Електронна трудова книжка». Всі аспекти щодо організації цієї роботи з працівниками управління інформаційних систем та електронних реєстрів обговорила на селекторній нараді заступник начальника головного управління Тетяна Кошлата. В майбутньому це дасть змогу призначати пенсії повністю дистанційно, без необхідності відвідання громадянами сервісних центрів Пенсійного фонду.

   Кожна застрахована особа вже зараз може переглянути свою електронну трудову книжку. Відповідний сервіс уже працює на вебпорталі ПФУ. Для цього потрібно увійти до особистого кабінету на вебпорталі Фонду за допомогою електронного цифрового підпису. Із записів «Електронної трудової книжки» ви дізнаєтеся детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески з 1998 року. Щоб подати інформацію про ті періоди трудової діяльності, які відсутні у Реєстрі застрахованих осіб, застраховані особи та роботодавці можуть надіслати скановані копії передбачених законодавством документів. Для цього необхідно використати сервіс «Надання скан-копій трудової книжки» в розділі «Комунікації з ПФУ».

background Layer 1