Пропустити навігацію

Робота із зверненнями громадян за І півріччя 2020 року

   Впродовж 6 місяців 2020 року робота головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області була спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

   Пріоритетним завданням в роботі Фонду в області й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, виявлення причин, що їх породжують, посилення контролю за якістю й обґрунтованістю відповідей, дотримання встановлених термінів розгляду звернень громадян.

   Питання про стан розгляду звернень громадян щорічно розглядається на апаратних, оперативних нарадах при начальнику головного управління. Обговорюються шляхи розв’язання найбільш актуальних проблем, порушених у зверненнях громадян на нарадах за участі керівників структурних підрозділів головного управління. За результатами приймаються відповідні рішення, накази та протоколи.

   У січні – червні 2020 року до головного управління надійшло 7971 звернення, що на 65,4 % більше аналогічного періоду минулого року (2757). На збільшення кількості звернень вплинули звернення громадян, з приводу роз’яснень про розмір пенсії, її складових та отримання довідок про фактично виплачені суми надбавок, від осіб потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи (7115 звернень).

   На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду в області прийнято 61 особу (0,08 % від загальної кількості звернень).

   У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій, в тому числі надбавок, доплат – 5050 звернення (або 63,4 % від загальної кількості).

   З числа розглянутих повторних звернень, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. За звітний період надійшло 9 повторних звернень, що на 35,7 % менше ніж за відповідний період минулого року (14). Із загальної кількості звернень 35 заявників мали право на позитивне вирішення.

 Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторного надходження в відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) постійно діють «гарячі» телефонні лінії. За звітний період 12 136 громадян отримали консультаційну підтримку. Номери телефонів «гарячих» телефонних ліній оприлюднені у засобах масової інформації, на веб-сайтах, інформаційних стендах.

   Головне управління Пенсійного фонду України в області спрямовує свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи “Урядовий контактний центр”, та вживає заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Впродовж 6 місяців 2020 року розглянуто 320 звернень, що на 60,0% менше за попередній період 2019 року (512). Крім того, 326 громадян звернулися з різних питань на веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, що на 58,0% більше минулорічного періоду (137). Також 139 038 наданих консультацій, роз’яснень, послуг у приймальнях громадян, що працюють за принципом “єдиного вікна”.

   На постійному контролі у Фонді перебуває питання якісного розгляду звернень та недопущення порушень службової етики, а також вжиття заходів реагування на порушення та притягнення до відповідальності винних осіб.

   В усіх сервісних центрах Фонду області працює відео- та аудіофіксація обслуговування та прийому громадян.

background Layer 1