Пропустити навігацію

Гарячі телефонні лінії — актуальна форма консультацій громадян

 Зважаючи на обмежені можливості надання консультацій під час карантину дедалі популярнішим стає такий метод роз’яснювальної роботи, як гарячі телефонні лінії.

 Упродовж тижня в головному управлінні області відбулося три прямі лінії. Одну з них, присвячену питанням роботи сервісних центрів, 10 серпня провела начальник управління обслуговування громадян Леся Дацюк. 12 і 13 серпня в телефонному режимі на питання відповідали завідувач сектору методології та організації роботи з обслуговування громадян Оксана Ткачук та начальник управління застосування пенсійного законодавства Людмила Андросюк.

 Більшість телефонних дзвінків стосувалися перерахунків пенсій (розміру, механізму обчислення, порядку його здійснення), а також послуг, які можна одержати через Вебпортал Пенсійного фонду України.

background Layer 1