Пропустити навігацію

Гаряча лінія: консультуємо дистанційно

  19 листопада в режимі гарячої телефонної лінії з мешканцями міста та області спілкувалася начальник управління обслуговування громадян Леся Дацюк. Упродовж п’яти годин фахівець відповіла на запитання 21 особи.

    Здебільшого громадяни цікавилися такими питаннями: як можна здати документи на оформлення та перерахунок пенсії в умовах карантину; який порядок видачі довідок для служби зайнятості про страховий стаж та вік набуття права на пенсію; які умови призначення пільгових пенсій та пенсій за вислугу років, зокрема для педагогів; чи намічаються зміни в пенсійному забезпеченні в наступному році. Усі додзвонювачі отримали вичерпні й кваліфіковані відповіді.

background Layer 1